niedziela, 22 grudnia 2013

용준형 (Yong Junhyung) - FLOWER

Na piosenkę trafiłam w nie przypadkiem.
Jak co rano sprawdzałam YT i jakoś zauważyłam, że Cube coś dodało. Zainteresowana uruchomiłam teaser solowej piosenki wokalisty B2ST. Nie ukrywam, że zwiastun jakoś mnie nie zachwycił. O ile od strony wizualnej wypadł naprawdę świetnie, o tyle głos który w końcu dane nam jest usłyszeć i jego wysoki ton troszkę mnie zniechęcił. Nie bardzo lubię gdy chłopak wyciąga High tone. Przestraszyłam się trochę tego fragmentu xP




Później przyszedł czas na całość.
Piosenka raczej spokojna i stonowana, uspakaja ale w tym samym czasie zachęca do tańca. Nie przeszkadzają mi także wysokie tony JunHyunga. Nie podoba mi się tylko scena kobiety, która trzyma jego głowę. Trochę to dziwne xD Ale trzeba przyznać, że teledysk jest zrobiony w bardzo ciekawy i artystyczny sposób.
Można wyraźnie dostrzec takie same "chwyty" jakie zostały zastosowane w B2ST "Shadow". Nie przeszkadza mi to jednak w żadnym stopniu. Teledysk jest inny i wyjątkowy tak samo jak piosenka, która zawładnęła mym sercem.


Taniec w "Flower" też mi się podoba, jednak do tego typu utworu raczej wolałabym oglądać tańczącą parę (proponuję Junhyunga i mnie xD) To by wypadło magicznie w połączeniu z pięknem teledysku.
Kobieta w długiej, zwiewnej, białej sukience z odkrytymi ramionami. Na głowie ma wianek pięknych kwiatów. Mężczyzna ubrany w garnitur lub jakiś płaszcz i białą koszulę. W kieszeni płaszcza/marynarki ma kwiat identyczny jak dziewczyna w wianku. Widzicie to? Taniec zmysłowy ale nie taki jak w pierwszej piosence duetu TroubleMaker. Delikatny i płynny. Ach bardzo chciałabym, żeby taki taniec został tam zaprezentowany. Wizja wydaje się piękna. Przynajmniej dla mnie.
Jednak nie mogę, nie umiem i nie mam podstaw by narzekać na zaprezentowany w teledysku układ. Bardzo pasuje do całości i pięknie się komponuje z resztą. Jest artystyczny tak samo reszta (mam tu raczej na myśli tancerzy wyczyniających bardziej gimnastykę artystyczną w niektórych momentach piosenki)


Występy na żywo również nie pozostawiają wiele do życzenia. Ten wiecznie błądzący po jego ustach uśmiech mnie dobije xP Występy są magiczne i gdy je oglądam całkiem odcinam się od świata. Nie ma wtedy całkiem nic tylko wspaniały JunHyung. Ach ^^

To mój ulubiony występ. MAGIA *O*

Ten też świetny 

Czy tylko ja mam TOTALNEGO świra na punkcie jego półuśmiechu?

Kocham piosenke całym sercem.
Pozdrawiam 
Murillo

P.S. Oh Flower, you’re so sweet, sweet, sweet, sweet xD

3 komentarze:

  1. KOCHAM TĄ PIOSENKĘ !!!!! :D Pokochałam ją już od pierwszego przesłuchania. Jest świetna. Gdy jej słucham rozluźniam się i w ogóle fajnie się czuje xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma w sobie coś takiego....no magicznego *o* jest wspaniała ^^
      wgl. Wesołych Świąt <3

      Usuń
    2. Oj tak :)
      Również życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń