poniedziałek, 25 lutego 2013

Tomboy, czyli styl który kocham

hej :)
Dzisiaj będzie trochę o stylu. Korea kojarzy się przede wszystkim z ulzzangami. Niestety, wiele osób zapomina, że w Korei równie popularnym stylem jak Ulzzang jest Tomboy. Dla tych którzy nie wiedzą tomboy'ie to dziewczyny które wyglądem przypominają chłopaków. Tomboy=chłopczyca :). Choć sama go nie "wyznaje" (ale poważnie się nad tym zastanawiam XD) to bardzo lubię oglądać zdjęcia przedstawicielek tego stylu:)
Moją ulubioną koreańską chłopczycą jest Park Yong Hee.
Urodzona 28 września (więcej szczegółów nie mogę znaleźć :/) Ma 1.72 wzrostu i waży tylko 46 kg. Jest koreańską modelką znaną właśnie z tego, że jest tomboyem. W każdym uchu ma po dwie dziurki. Gustuje w większych kolczykach i nausznicach. Ma wytatuowaną gwiazdę na lewym ramieniu. Czas na kilka zdjęć :)









Dziewczyna jest modelką tego sklepu. Jak widzicie raz jest tomboyem, a raz kobiecą młodą Koreanką :) Oczywiście prawdopodobieństwo, że zawdzięcza swoją urodę w 100% matce naturze jest małe. Nie zapominajmy że Koreanki i Koreańczycy na 16 urodziny zamiast samochodu potrafią sobie zażyczyć operację plastyczną.
Jednak mimo tego uważam, że Park jest śliczna i bardzo chciałabym mieć jej włosy i rysy twarzy.



oddawaj mi te włosy *.*


Na stronie sklepu leci świetna piosenka. Wątpię żeby śpiewała to Park...Jeśli wiecie co to za utwór nie obrażę się jak napiszecie mi w komentarzu tytuł :3


Mam nadzieję że nic nie pokręciłam... Na koniec Hee robi reklamę

Saigo to nazwa sklepu ;)
Murillo
P.S. nie mogę od niej oczu oderwać.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy temat, dziewczyna śliczna *.*
    Mogłabyś zrobić listę swoich ulubionych książek lub serii mang/anime? Jestem tego bardzo ciekawa ^^ Blog świetny :3
    Pozdrawiam =^.^=

    OdpowiedzUsuń