wtorek, 26 lutego 2013

Zabawa w lalkę

Hej
Jest to jeden z moich ulubionych tematów :). Sama nie wiem czemu. Uważam, że niektóre z nich są naprawdę śliczne ale niektóre też mnie przerażają.
Moją ulubioną "żywą lalką" jest zdecydowanie Nekonyapii. Można się oczywiście kłócić o to czy jest to typ "lalki", ponieważ sama Neko uważa się bardziej za ulzzanga niż za lakę. Ja jednak uważam że jest bardziej w stylu miesznym. Coś a'la lalkowy ulzzang XD. Każdy powód jest dobry żeby porozmawiać o jej urodzie, prawda? ;) Nie znam daty urodzenia Neko, jednak wiem, że ma 18 lat.







Jadnak ten post nie ma na celu wprowadzenia was w kompleksy. Sama Neko przyznaje się otwarcie że swoją urodę zawdzięcza w dużej mierze Photoshopowi i mejkapowi. Mimo tego dalej uważam, że jest przeurocza :)

Nekonyapii bez makijażu.

jak Neko przerabia zdjęcia?(zdjęcie opublikowane przez samą Nyapii)


Teraz czas na informacje , która większość z was może zaskoczyć. Nekonyapii jest Niemką :)
Ma także trochę francuskich korzeni i polskich, jednak w bardzo małym stopniu. (wiem to na 1000%, bo z nią pisałam :)) Lisa (jej prawdziwe imię) ma oczywiście fanpage na Facebooku  kanał na yt i bloga

Kolejną dziewczyną "lalką", którą bardzo lubię jest KotaKoti. Znana oczywiście w Japonii gdzie teraz przebywa i robi karierę modelki.




KotaKoti, czy jak kto woli Dakota Rose, ma 18 lat. Jakiś czas temu była fanką scene. Niezła metamorfoza :)

fajne paznokcie
Warto dodać, że dakota jest młodszą siostrą KikiKannibal. Kiki też robi karierę w sieci ale raczej jako osoba z problemami na tle psychicznym (przynajmniej tak uważają psycholodzy, którzy oglądają jej filmiki). Warto wspomnieć, że Kiki kiedyś postanowiła spotkać się ze swoim fanem co skończyło się tragicznie, gdyż została zmuszona do współżycia z nim. Pokazuje to jakie zagrożenia niesie za sobą "zabawa w lalkę". Jednak jeśli przestrzegamy chociaż podstawowych zasad bezpieczeństwa powinno być dobrze. Chcesz koniecznie spotkać się z fanem? To zrób to w miejscu publicznym gdzie jest dużo ludzi. Ale najpierw się 10 razy zastanów nad decyzją.

kikikannibal


Dakota(po lewej) i jej siostra
kanał Dakoty na yt
Chyba każdy zna Valerine Lukyanovą. Jeśli nie to wpiszcie sobie w Google. Naprawdę szkoda mi czasu i miejsca na pisanie o niej. Dam wam fotkę to zrozumiecie.

GOD WHY?!
 Wszystkie dziewczyny które tu przedstawiłam (po za Valeriną) przyznają, że bycie "lalką" to ich hobby a nie plan na przyszłość.

dziękuje za uwagę
P.S. o czym ma być następny post?(nie myślcie, że nie mam tematów ;) owszem mam, ale chcę znać Wasze zdanie) piszcie w komentarzach :)
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz