piątek, 15 marca 2013

Ulzzang włosowe inspiracje

Siema.
Jakoś ostatnio pisze tylko o ulzzangach. Żeby tradycji stało się za dość, dziś będzie o fryzurach inspirowanych tym stylem.
Ulzzang girl mają najczęściej proste grzywki i włosy średniej długości również proste. Nie jest to oczywiście żadna zasada. Występują krótkie włosy, dwukolorowe, pozbawione grzywki itd. Jako iż w Korei prawie cały rok jest ciepło (ale im zazdroszczę *.*) dziewczęta (oczywiście nie tylko ulzzangi) noszą bardzo popularne również u nas "koreańskie koczki". Jest mnóstwo wariacji tej fryzury.
Zaczynając od najprostszej, która można wykonać w 3 min, kończąc na udoskonalonych wariacjach.
Każdej fryzurze nadałam nazwę (przepraszam za brak oryginalności ale jakoś nie mam weny^^) żeby się ciągle nie powtarzać i żebyście się nie pogubili.

1. idealnie proste
Charakteryzują się (tu uwaga zaskoczenie) tym, że są proste jak druty. Często w komplecie z nimi idzie prosta grzywka lub na bok.






2. lekkie fale (Boże moja oryginalność mnie powala xD)
Fale osiąga się za zwyczaj zaplatając wilgotne włosy w warkoczyki (dwa lub trzy). Rzadko używa się lokówki.

w tym przypadku włosy prawdopodobnie były zaplecione w jednego warkocza. Nie wykluczam też że dziewczyna ma je takie naturalnie :)



3. przeplatanka
Czyli proste, zwyczajne warkoczyki lub "kłosy". Oczywiście mile widziane koczki lub kokardki z włosów. Często widuje także koczki z tylko małej części włosów.










4. dwa kolory






tak to cały czas ta sama dziewczyna. Lee geum hee
5. krótkie cięcie 





Ulubiony ulzzang? Jang Hae Byeol.
Kiedyś też miałam taką fryzurę jak Jang i muszę przyznać, że jest bardzo wygodna. Oczywiście mam ciemniejsze włosy (niestety ;__ ;)

Jeśli chodzi o kolor to tu panuje ogromna różnorodność. Od naturalnego po lekkie rozjaśnienie i te "trochę" mocniejsze (czyt. Jang Hea).
Fryzury też są rożne jak widać. Spotykałam się także z wygoloną częścią głowy co nie wyglądało źle, ale na pewno trochę drapieżniej niż warkoczyki :)

Pozdrawiam serdecznie
Murillo

5 komentarzy:

  1. ^^ szkoda, że w większości to same peruki ....ale mieć takie włosy to prawdziwy skarb ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku zazdrościłam że maja takie włosy ale troche mi ulżyło jak okazało się, że to peruki XD ale Azjaci i tak maja cudne włosy.

      Usuń
  2. Ja mam wygolony bok ale gęstość i ilość moich włosów sprawia, że wyglądam jak w peruce xP

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 year-old Systems Administrator II Griff Becerra, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Tai chi. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Jaguar D-Type. pojawiaja sie na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń