sobota, 16 marca 2013

Ulzzang boy. Czy to takie łatwe?

Hej :)
Było już o dziewczynach wyznających ten styl, wiec teraz przyszedł czas na chłopców.
Najpierw trochę wstępu jak jak było w przypadku "O ulzzangach i ideałach piękna".
Tak jak w Polsce dziewczyna nie powinna mieć problemu ze staniem się "Polskim ulzzangiem", tak w przypadku chłopaka będzie to bardziej skomplikowane. Nie chodzi mi o to, że nie mamy ładnych, wystarczająco "ulzzangowych" chłopców (mamy. wystarczy zerknąć ten fanpage).
Chodzi mi o to, że chłopak (polak) jeśli ułoży sobie włosy, słodko się ubierze, i zrobi sobie taki makijaż jak mają w zwyczaju nosić "Korean ulzzang boy" zostanie na 200 000 000% uznany za geja, i nikt nie może mi teraz zaprzeczyć.


Taka jest przykra prawda. Nie mówię. Sama czasem pośmieję się z chłopaka w zbyt ciasnych spodniach ale nie szyderczo. Kiedy już to robię daje samemu chłopakowi do zrozumienia, że to tylko żart i nie robię tego na poważnie. W Polsce niestety społeczeństwo składa się w 99% z homofobów.
Więc kiedy w Korei chłopak będzie ubrany w różowy luźny sweter, ciasne spodnie i okulary "kujonki" zostanie uznany za ładnego i aegyo. Kiedy chłopak w Polsce ubierze się w taki komplet zostanie okrzyknięty gejem. Choć w Polsce coraz więcej nastolatków ubiera się w ciasne rurki, luźne swetry, różowe t shirty itd. to dalej niektórzy ich szufladkują. Choć widok tak ubranych chłopców powinien stać się dla nas już obojętny, to wiele osób dalej próbuje to zmieniać. Moda jest modą i tego nikt ani nic nie zmieni.
Jeśli chodzi o kwestie tego jaki chłopak może być ulzzangiem to jest ona dokładnie taka sama jak kwestia dotycząca dziewcząt w tym poście. Po prostu chłopakom będzie trochę trudniej,
Na koniec zdjęcia :)










Przepraszam za to, że zdjęcia nie są zbyt wyszukane ;/

Pozdr.
Murillo

2 komentarze:

  1. Cześć :) nie wiem gdzie powinnam to napisać, więc zrobię to tu :D zainteresował mnie ten styl, więc chciałabym dowiedzieć się trochę więcej na ten temat. Znasz może jakieś blogi prowadzone przez Ulzzang? Zależy mi szczególnie na blogach modowych i urodowych. Jeżeli znasz takie, to proszę napisz mi na e-mail: iwonapieniazek@gmail.com, z góry dziękuję, A propos, bardzo ciekawy blog, podoba mi się szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej już wysłałam maila. Przepraszam że musiałaś tak długo czekać ale szkoła ;___;
      Dziękuję bardzo ^^ Staram się poprawić szatę ale nie jestem w tym dobra ;__;
      pozdrawiam ^^

      Usuń