sobota, 30 marca 2013

słodko :)

Ręka do góry kto lubi słodkie stylizacje ;D
Ja np. kocham styl gyaru i ulzzang. O ulzzangach sporo pisałam więc nie będę się powtarzać, a o gyaru nie mam zbyt dużej wiedzy (niestety ;__ ;)
Jednak chcę dać wam kilka wskazówek jak być kawaii =^@^=

Odpowiedni strój
Nie mówię tu o strojach sweet lolit, chociaż one tez są mile widziane xD  Chodzi mi raczej o subtelne sukienki w kwiatki, pastelowe kolory, falbanki, koronki, kokardki, wstążeczki, kołnierzyki itd. Dobrze gdy bluzki mają wyżej wymienione elementy, jednak nie wszystkie na raz :). Jeśli chodzi o spodnie to zwykłe jeansy są jak najbardziej ok.








Zakolanówki? jestem na TAK <3 (to raczej pończochy xD)


W zwykłej luźnej bluzie też możesz być kawaii :)

Kochane kołnierzyki
Odpowiednia fryzura
Tu macie wolną rękę. Możecie mieć każdy kolor włosów, długie lub krótkie. Z grzywką lub bez. To zależy tylko od was :) Fryzury możecie na różne sposoby przyozdabiać. Odradzam raczej czarne dodatki (chociaż w niewielkiej ilości też są ok) Kilka propozycji






Makijaż
Jeśli chcecie być urocze każdego dnia, to radze stawiać na typowy "ulzzang makeup". Gyaru może być dla niektórych zbyt krzykliwy do noszenia np. do szkoły czy pracy. Moje propozycje


mejkap dla odważniejszych :)






Dodatki
Tu nie ma jakiejś specjalnej reguły. Widuję na zdjęciach słodkie dziewczyny z opaskami nabitymi ćwiekami xD Wszelkie bransoletki, koraliki, kolczyki itd. są mile widziane. Jednak nie w nadmiarze. Nie mylmy stylu "decora" z byciem kawaii :)

Decora to szalony styl xD

Tęcza *.*

super, ale nie nazwałabym tego "kawaii"

włosy. 100 punktów do fajności ;p
To tyle na dziś. Pamiętajcie przy odpowiednim makijażu i stylizacji, każdy może być kawaii :)

Pozdrawiam
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz