piątek, 1 marca 2013

Kosmetycznie

Wróciłam ;D
Upolowałam ostatnio w naturze maseczkę Ziaji głęboko oczyszczającą z glinką szarą, przeznaczoną do skóry tłustej i mmieszanej.
Kocham większość ich kosmetyków, więc miałam spore oczekiwania jak to ja. Mam skórę mieszaną ze skłonnością do wyprysków. Niestety 90% kosmetyków wysusza mi skórę. Ta maseczka tego nie robi, co jest jej wielką zaletą. Bezzapachowa, zwęża pory, oczyszcza. Mimo tego, że nie wysuszyła mi skóry niestety "podkreśliła" suche skórki. Przed tą maseczką polecam zrobić dobry peeling.
7ml. maseczki jest przeznaczone niby na jeden raz, mi jednak spokojnie starcza na dwa (nie kładę jej na dekolt)




Plusy:
-oczyszcza
-zwęża pory
-dostępność
-cena (ok. 1,50)
-wydajna

Minusy:
-pogarsza stan suchych skórek

 Jeśli jednak zrobisz peeling to nie będzie problemu. Z czysty sumieniem polecam ten kosmetyk.
Wrócę do was z recenzją Koreańskiego kremu i kto wie może małym outfit'em ;)

pozdrawiam kolejny raz
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz