sobota, 16 marca 2013

Trochę o mnie ;)

Tak jak obiecałam powracam z odpowiedziami. Od razu przejdźmy do rzeczy :)

 PYTANIA
  1. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
  2. Ulubiony zespół?
  3. Ulubiony film?
  4. Inne zainteresowania po za muzyką, tańcem i Azją?
  5. Ulubiona książka?
  6. Ulubiony serial?
  7. Ulubione piosenki?
  8. Ulubiony wokalista/ka?
  9. Czy grasz w jakieś gry?
  10. Ulubiony aktor/ka?
  11. Jak często czytasz?
  12. Jak często tańczysz?
  13. Ulubiony przedmiot w szkole?
  14. Znienawidzona książka?
 ODPOWIEDZI

  1. Przetrwam każdy rodzaj po za reggae. Ulubione gatunki to rapcore, k-pop, j-rock, rap, rock, electronic rock.
  2. Hollywood Undead, T-Ara, My chemical romance, Blue stahli.
  3. Sucker punch, Hunger games, Woman in black, Harry Potter.
  4. Kosmetyki, zjawiska paranormalne (chyba napisze o tym oddzielnego posta :>)
  5. Wiedźmin, Harry Potter, Hunger games, Tracę ciepło.
  6. Hmm...drama "You're beautiful", "Big bang theory", "The killing". 
  7. "Outside" by Hollywood Undead, "oh" by Girls Generation, "Cencer" by My chemical romance, "Corner" by Blue stahli, "medicine" by HU, "lion" by HU, (nie mogłam wybrać mniejszej ilości sorki)
  8. Danny Rose Murillo (to chyba logiczne xD)
  9. Tak. Gram w "Wiedźmin 2 zabójcy królów" na xbox 360.
  10. Emma Watson, Daniel Radcliffe, Jang Geun Suk.
  11. Codziennie :)
  12. Hmm...dwa do czterech razy w tygodniu.
  13. Chemia, Biologia, Angielski
  14. "Notatki samobójcy", "Nie jestem seryjnym mordercą", "Skrzydła anioła"
Mało pytań ale na pewno pozwolą wam mnie lepiej poznać. Ja osobiście nie lubię czytać blogów osób o których mało wiem, dlatego jestem zwolenniczką tagów "about me".

Pozdrawiam
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz