czwartek, 27 czerwca 2013

Koreańskie/Chińskie znaki zodiaku

Wśród Koreańskich (co za tym idzie i Chińskich) znaków zodiaku wyróżnić możemy:
- mysz/szczura
- woła (lol xD)
- tygrysa
- królika
- smoka
- węża
- konia
- owcę
- małpę
- koguta
- świnię
- psa

Tak jak w Europejskich znakach zodiaku, każde stworzenie oznacza co innego. Chińscy astrologowie uważają, że miesiąc i rok urodzenia mają największy wpływ na charakter osoby.




Każdemu przypisany jest również konkretny żywioł. Wyróżniamy takie jak: M-metal, W-wodę, D-drewno, Z-ziemię, O-ogień. Żywioły te sprawdzamy według roku w którym się urodziliśmy.
Sory za kiepską jakość. Tabela zapożyczona z Wikipedii i trochę zmodyfikowana.

Moim znakiem zodiaku jest tygrys co oznacza, że jestem uczuciowa, optymistyczna i przyjazna (tak piszą, no co....) Twierdzą również, że jestem lekkomyślna i bardzo odważna jeśli chodzi o realizację marzeń i planów. Jestem gotowa stracić wiele rzeczy by osiągnąć cel. Lubię próbować nowych rzeczy i jestem bardzo pracowita.
Muszę przyznać, że ten zodiak całkiem dobrze mnie opisuje. Może nie tak dosłownie ale dość trafnie.
Jeśli chcecie sprawdzić swój Chiński/Koreański znak zodiaku, zapraszam na stronę.

No i doczekałam się wakacji ^.^ Niedługo pojawią się "Hity czerwca" i piosenki przy których planuję spędzić te dwa miesiące. Taka radosna playlista ^.^

Pozdrawiam serdecznie
Murillo

2 komentarze: