piątek, 28 czerwca 2013

Uśmiechnij się, czyli wakacje z kpop'em ^.^

Tak jak w temacie dziś podrzucę wam same radosne piosenki, trochę funny moments i animacje/zdjęcia z radosnymi idolami. Wszystko po to żebyście się uśmiechnęli :D
Tak na dobry początek wakacji. A co!
 
Jak słyszę tą piosenkę to chce mi się tańczyć jeszcze bardziej niż zwykle xDD Świetne, choć słodkie wręcz do bólu ;__;



Tytuł mówi sam za siebie :) Tak Henry, ja też potrzebuje wakacji. Mam nadzieję, że SM da Ci trochę luzu i odpoczniesz (żeby potem wrócić z jeszcze lepszym albumem ^.^) Piosenkę kocham całym serduchem.

Idealna. Ostatnio coś polubiłam SNSD.... no trudno xD

Ta piosenka zawsze przywraca mi dobry humor :) Tak btw. BtoB są całkiem fajną grupą.

Nie może zabraknąć T-Ary z hitem Roly Poly. Dziewczyny wyglądają świetnie, a sama piosenka jest bardzo fajna. I ten skomplikowany układ :)

 Czym byłyby wakacje baz BEAST :) Ta piosenka szczególnie kojarzy mi się z wakacjami, zabawą i słońcem. Genialna, a chłopcy wyglądają uroczo ^.^

Hmm...sama nie wiem czemu ta piosenka tak mnie cieszy. Może to przez płaszcz Zico, który zawsze pojawia mi się przed oczami gdy tylko słyszę ten utwór. Trzeba przyznać, że świetna nutka :D Btw. uważam, że jest to jeden z najlepszych kpopowych teledysków.

Ostatnia już piosenka. Led Apple z nowym utworem. Sama radość ^.^

To tyle piosenek. Czas na funny moments :D

Kocham ten filmik xD Dobrze, że Henry'ego zostawił w spokoju :D Mina Donghae. Boska xP

Kiedy pierwszy raz oglądałam ten filmik, autentycznie popłakałam się ze śmiechu ;__;

Kolejny dowód na to, że BlockB to banda idiotów xD kochanych idiotów ^.^

Taaaaa Shinee nie lepsi  ;P

Gify z naszymi uśmiechniętymi idolami ^.^







Czas na Block B






















Nikt mi nie wmówi, że Block B są normalni....

Może kiedyś napisze jakiegoś posta z sensem...
Jeszcze bonusik

Pozdrawiam
Murillo ^.^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz