sobota, 15 czerwca 2013

Debiut BTS

BTS to grupa na którą czekałam z zapartym tchem.
Odliczałam czas do opublikowania piosenki, a trzeba przyznać że baaaaaaardzo się to dłużyło.
O ile trailer debiutu mnie jakoś nie zachwycił, to potem było już tylko lepiej.

Nadszedł czas zdjęć...








Zaczęło się robić ciekawie. Czekamy na trailer #2

Drugi trailer. Głos Rap Monster to bardzo mocna strona zespołu. Klimat mi się spodobał więc czekałam dalej...


Kiedy opublikowano trzecią zapowiedź myślałam, że umrę z zachwytu. Rytm piosenki, klimat i ogólna strona wizualna video powaliła. Urywek tańca przedstawiony w filmiku również mnie zachwycił. Nie mowie tu tylko o scenie podwijania koszulki :)


W końcu doczekałam się całej piosenki.



PIERWSZE WRAŻENIE
Po pierwszym przesłuchaniu miałam mieszane uczucia.
Siedziałam chwilę wgapiona w ciemny już monitor i nie bardzo wiedziałam co myśleć. Piosenka przemówiła do mnie w 50%. Potem obejrzałam teledysk jeszcze raz chcąc skupić się na tańcu i już parę minut po wyłączeniu komputera przyłapałam się na nuceniu refrenu. Teraz jestem totalnie uzależniona od tego utworu.
Jeśli chodzi o głosy chłopaków z BTS to nie trzeba było mnie przekonywać. Podoba  mi się to, że ich wokale nie zlewają się w piosence i łatwo je rozróżnić.

TANIEC
Choć w teledysku nie ma go jakoś wiele to jeśli już się pojawią to na wysokim poziomie. Ruchy chłopaków są doskonale zsynchronizowane. Ważną rolę odgrywa tu również występ live.
Bardzo nie lubię kiedy grupa w teledysku tańczy pewien ruch, który później nie jest powtarzany na live. Tak Zelo mówię do Ciebie.
Jego słynna "akcja na plecach" przeszła już chyba do historii. Szczerze kocham ta scenę i mogłabym ja oglądać cały czas, jednak nie jestem w stanie oglądać "one shot" na live, bo doprowadza mnie do szału to, że ruch nie został powtórzony w czasie występu na żywo. Doskonale wiem, że Żelek był pewnie wspierany wszelakimi linkami podczas kręcenia tej sceny w teledysku, jednak jeśli nie jest w stanie czegoś później zrobić na żywo to proszę TS nie wpychajcie tego na siłę do teledysku. Pomijam już fakt coverowania tej akcji co jest bardzo trudne (nie polecam. Plecy bardzo bolą)
Tak więc oglądając teledysk BTS zastanawiałam się czy powtórzona zostanie scena "biegania Jimina po plecach reszty członków zespołu" (nazwa idealna xDD). Wiem, że jeśli chodzi o poziom trudności to nijak ma się to do akcji Zelo.
Ogólnie układ bardzo mi się podobał. Szczególnie intro xD




PIOSENKA + TELEDYSK
Kocham początek utworu i charakterystyczny głos Rap Monster. Refren trochę kontrastuje z mocnymi głosami na początku ale broń Boże nie psuje utworu. Czytając komentarze zauważyłam, że sporo osób narzeka na "la la la la la" (tak samo jak na wycie chłopców z EXO w "Wolf") mi jakoś specjalnie to nie przeszkadza.
Bardziej czepiałabym się angielskiego (zawsze się tego czepiam) "Szimi szimi yo" co w tekście zapisane jest jako "see me, see me yo" xD  Ogólnie słyszałam bardziej skaleczony angielski więc nie jest źle ^.^
Teledysk jest bardzo dobry. Fajne przedstawienie chłopców na początku trochę upraszcza sprawę (trochę, bo dalej mylę Sug'e z J-Hope'm xD) Resztę oceńcie sami :)

PODSUMOWANIE
Kocham tern utwór. Tańca zacznę uczyć się w wakacje. Ubrania, makijaż, sceneria, wokale. Sądzę, że BigHit wykonali kawał bardzo dobrej roboty, a BTS to obiecująca grupa :)
W jakiś sposób się wyróżniają (co jest dość trudnym zadaniem biorąc pod uwagę liczbę grup). Czekam na ich kolejny utwór :)
Pewnie w wakacje napisze o nich coś więcej. Mam na myśli krótkie przedstawienie każdego z nich.


Niech moc "korenglish" (urocze połączenie Koreańskiego i Angielskiego, czyli ulfy i tym podobne xD) będzie z wam!!
A walne spam z Donghae i Henry'm





Dla tego uśmiechu można umrzeć ^.^











Pozdrawiam
Murillo

3 komentarze:

  1. Początek trochę mnie rozwalił, bo kiedy wjechali autobusem w stos kartonów od razu przypomniało mi się M jak Miłość i Hanka O.o Musiałam odczekać chwile zanim włączę znowu... Ogólnie jeśli chodzi o teledysk, to podoba mi się. Jest tam taki klimat, który zachęca tak samo jak oprawa wizualna. Podobają mi się ich biało czarne spodnie, które z pewnej odległości wyglądają jak moje chustki, które dostawałam na koloniach. ^.^ Na tańcu się nie znam, ale przyjemnie się oglądało ich wygibasy, chociaż zastanawiam się czemu tylko jeden pokazał swoje ciało... Cóż, może w kolejnych teledyskach będzie więcej. xD

    A tak wracając to jednego z wcześniejszych postów, gdzie wspominałaś o nowym zespole The Gloss - widziałaś ich cover Gentelman? Trzeba przyznać głosy ładne, ale jakoś mi się nie podobało. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też xD Nie jesteś sama :)
      Ja kocham ich złoto czarny outfit na koncercie @.@
      Dlatego cały czas oglądam intro, bo tam wszyscy podwijają koszulki xD

      Szczerze mówiąc to nie żywię jakiś specjalnych nadziei a propo Gloss. Są oki ale jakoś ich głosy są takie...normalne? Niczym się nie wyróżniają, chociaż ta Francuzka ma ciekawy Koreański ^.^
      Gentelman mi się nie podobał ale to dlatego, że nie cierpię oryginału ;/

      P.S Jungkook ma jeszcze 15 lat O.O

      Usuń
  2. Uwielbiam ich 😍😍xdd
    I wg fajny blog 😉😉

    OdpowiedzUsuń