piątek, 7 czerwca 2013

Henry-Trap, czyli pułapka idealna.

Składniki:
1) Dobry wokal, atrakcyjnie wyglądającego członka (ba! nawet dwóch!) Super Junior
2) Dopracowany i idealny taniec maknae z Shinee
3) Ogólny taniec i brzmiący w tle bit

To wszystko oddajemy w ręce SM. Tam to mieszają, udoskonalają, budują napięcie wśród ludu i wydają teledysk.

Tak oto (w wielkim skrócie) powstała piosenka i teledysk Henry'ego (ft. Taemin & Kyuhyun).




O piosence Henry'ego było dość głośno.
Po pierwsze: wszystko co zrobi SM jest komentowane i nagłaśniane.
Po drugie: jak wiadomo Shinee i Super Junior to prawdziwe k-pop'owe giganty, więc śledzone jest wszystko co robią członkowie tych grup. Już pomijam drobny fakt, że SM dba o to by najświeższe nowinki docierały do mediów. 

Zdjęcia promocyjne były bardzo interesujące.





Mimo tego, że Henry wgląda jakby się do niego dorwało 5letnie dziecko z mazakami, to fotki mi się zdecydowanie podobają *.*

Zdjęcia jednak mnie trochę zmyliły. Po kolorowym (i jakże pięknym) ciele Henry'ego spodziewałam się jakiejś radosnej piosenki. Szczerze mówiąc takiej jakich tysiące. Nie myślałam o żadnej wyróżniającej się nucie. Jak bardzo się myliłam.
Dostajemy spokojny utwór, jednak nie balladę. Jego głos wprost idealnie komponuje się z wokalem Kyuhyun'a. Szczerze mówiąc na początku zastanawiałam się po co wwalili tam Taemina. Sądziłam, że tylko dla tańca, jednak chłopak mnie zaskoczył.
Po "why so serious" wiedziałam, że jego wokal się rozwinął. Ta piosenka tylko mnie o tym upewniła. Brawo Taemin. Dajesz mi ogromny powód do dumy ^.^

Do samego teledysku ogromnych zastrzeżeń raczej nie mam. Nie podoba mi się zbyt częste zmienianie scenerii, taniec z chustkami w 3:20 i buty Taemina. Są to jednak małe szczegóły, które nie psuja teledysku.
Ogólna choreografia, choć nie jest jakoś specjalnie zaawansowana, pasuje do całokształtu piosenki. Ruch są z nią świetnie zgrane.  

Angielski (choć go niewiele) jest zrozumiały w piosence. Nie skaleczyli go tak jak to było z EXO "wolf".

Wiem, że piosenka będzie w hitach na 1000000%. Po prostu kocham ten utwór. Za tekst, za taniec, za doskonałe wokale.
Idealne.
Dodaje angielski tekst jeśli chcielibyście bardziej ogarnąć :)  (ach ja i mój Koreański xDD)

I can’t move, why am I getting heavier?
As I’m inside of the corner of your heart, yeah
I want to touch you but I’m in this black darkness
I keep settling down in this same place, in that place, yeah

I’m getting more and more forgotten inside of you
Inside this love that always lingers
Oh I’m trapped, I’m trapped

I’m getting tired, I guess I’m dreaming alone
Will you strongly shake me and wake me up, wake me up?
I’m trapped, I’m trapped
I’m losing myself, I can’t even remember my name without you
Now will you let go of me from inside of you, let go of me?
I’m trapped, I’m trapped
I’m trapped oh, I’m trapped oh

You and I, we are becoming more different
In your endless greed, greed
I am an abandoned bird inside a small birdcage called you
I can’t even fly away, yeah

I am getting more and more weak inside of you
Inside this love that always lingers
Oh I’m trapped, I’m trapped

I’m getting tired, I guess I’m dreaming alone
Will you strongly shake me and wake me up, wake me up?
I’m trapped, I’m trapped
I’m losing myself, I can’t even remember my name without you
Now will you let go of me from inside of you, let go of me?
I’m trapped, I’m trapped
I’m trapped oh, I’m trapped oh

I’m trapped oh, I’m trapped yeah

I want to forget you (I want to forget you)
I want to fly away (I want to fly away)
I want to let you go (I want to let you go)
I want to be free (I want to be free)

I’m getting tired, I guess I’m dreaming alone
Will you strongly shake me and wake me up, wake me up?
I’m trapped, I’m trapped
I’m losing myself, I can’t even remember my name without you
Now will you let go of me from inside of you, let go of me?
I’m trapped, I’m trapped
I’m trapped oh, I’m trapped oh (x2)

I’m trapped oh ooh ooh





Pozdrawiam
Murillo

14 komentarzy:

  1. Trochę mnie tutaj nie było - cieszyłam się ostatnimi wolnymi chwilami w Poznaniu. xD
    Teraz czekają na mnie cztery miesiące harówki, a później studia. O.o Drżę na samą myśl o nich...
    Jednakowoż nadrobiłam lekturę. ^.^ Wg nawiązując do Mama Beat, wyczytałam gdzieś, że oryginalny klip jest dozwolony dopiero od lat 19 ze względu na brutalny obraz. Ja sama uważam, że to przesada. Owszem chłopcy się biją, jednak jakiegoś wielkiego rozlewu krwi nie ma. Cóż, różni ludzie są, prawda.?
    Piosenka Henry'ego przypadła mi do gustu i jak głupia przez prawie cały dzień ją słuchałam - do momentu, kiedy znudzona przyjaciółka zabrała mi laptopa. Najbardziej urzekł mnie sam wstęp - melodia grana na pianinie była piękna. Dodać do tego urokliwego pianistę i przepadłam... xD
    Pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że chcesz tu wracać :) Spokojnie dasz radę. Może nie taki ulf straszny jak go malują? :)
      Oglądając teledysk wyświetliła mi się ikonka +19. Trochę się przestraszyłam. Cóż nie miałam czego, bo Mama Beat ani wyzywające, ani jakoś krwawe nie było, masz rację.
      Moi znajomi niestety nie doceniają piosenki Henryego. Z tego co wyczytałam pod teledyskiem, to wiele osób się wzruszyło. Ufff nie jestem sama xD
      Jak wpadłam na SuJu to bardzo spodobał mi się jego głos, ale całe SuJu nie przypadło mi do gustu, więc (z bólem serca) rozstałam się z jego głosem. Teraz (chyba specjalnie dla mnie ;P) robi również karierę solową z czego się ogromnie cieszę. Już mam w planach zakupienie tego mini albumu. Nawet nie jest strasznie drogi, na ebay'u chodzi po 57zł.
      Już drugi dzień żyję tylko na tej piosence. Tak piękne głosy *.*
      Słyszałaś "Holiday" z tego albumu?
      https://www.youtube.com/watch?v=DjiMkr-d3rQ świetna :)
      Henry jest bardzo urokliwy to prawda. Ta jego pyzata buźka @.@ Przepraszam. Zawsze się nad nim rozpływam, chociaż muszę przyznać, że w teledysku wygląda dość poważnie.
      Wszyscy wyglądają pięknie.
      Ale się rozpisałam O.o Takie tam zza kulis http://img.ohkpop.com/2013/06/07/bG74uY26.jpg
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Wiesz co, ja chyba teraz wolę się obawiać, a później być miło zaskoczoną. ^.^
    O, chyba nawet nie zwróciłam uwagi na to +19 w teledysku, bo tego nie pamiętam. O.o Chyba po prostu byłam zbyt pochłonięta patrzeniem na występujących tam osobach. xD Jeśli chodzi o
    SJ, to też za nimi nie przepadam. Na swoim dysku mam ich trzy, albo cztery piosenki z całego repertuaru. A o oglądaniu teledysków już mowy nie ma. Po dwóch pierwszych, jakie obejrzałam w całości i przewijaniu kolejnych doszłam do wniosku, że na dłuższą metę są nudniejsze od mojej lekcji historii. Uwierz - to jest wyczyn. -.-' Albumu nie kupie, bo u mnie zazwyczaj takie rzeczy długo nie wytrzymują, ale wieczorem sobie przesłucham, to co w internecie znajdę i przy okazji wszystkich dookoła podenerwuję. Bo niestety, póki co, w najbliższym otoczeniu jestem jedyną zwolenniczką Korei i wszystkiego co z nią związane. Cóż...
    Zdjęcie zza kulis sprawia, że buzia sama się szczerzy. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też można xD
      Właśnie mój problem polega na tym, że ja SuJu na początku nie lubiłam, a teraz za nimi troszkę szaleje ("za nimi" czytaj za Henrym, Kyuhyunem i Donghaem). Kocham ich teledysk do "Mr. simple" i "bonamana", ale masz racje ogólnie są dość nudne ;/ Jednak ich taniec wymiata.
      Wiem jak się czujesz. Tez jako jedyna w paczce szaleję za kpop'em. Moi znajomi tego nie rozumieją ;---; Stąd pomysł na bloga. Gdzieś muszę pisać o swych kpopowych smutkach i radościach :)
      Jak ja widzę jakiekolwiek ich zdjęcie to się cieszę :D

      Usuń
    2. Także mówisz, że o kpopie wypowiadasz się tylko na blogu? XD Opowiedz mi o tym x3

      Usuń
    3. Oj ale Ty tego nie rozumiesz. To do Ciebie w pełni nie dociera ;___;. Nie możesz pojąć, że istnieje taki Raj jak "K-Pop World" xDD

      Usuń
    4. Wiesz, że Cie kocham ^.^ (nawet jeśli nie rozumiesz piękna K-pop'u i Super Junior)

      Usuń
  3. Właśnie te piosenki słucham i do tego jeszcze Opera oraz, trochę głupio przyznać,Sexy, Free & Single. xD Donghae'go polubiłam po obejrzeniu dramy Panda i jeż. Uwielbiam do tej pory. ^.^
    Miałam jeszcze okres, kiedy przepadałam za Siwonem - też po obejrzeniu dramy z nim w roli głównej, jednak moja fascynacja minęła. ;d A teraz przyszedł czas na Henrye'go. xD Zobaczymy jak to się skończy. -.-' Chociaż w tej chwili mam wielką obsesje na punkcie śmiechu Junsu z JYJ oraz szaleńczym, wg mnie, spojrzeniu Lee Min-ki. Może kiedyś też zacznę pisać bloga.? Kto wie... Jednak brakuje mi motywacji, żeby w miarę regularnie cokolwiek prowadzić. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexy, Free & Single to ostatnio moja ulubiona nuta, zaraz po Trap xD
      Donghae jest super, a Siwy ma fajne abs'y xD. Swoja droga to Henry został tych abs'ów okrutnie pozbawiony (powiedziała wielce umięśniona)
      Junsu rzeczywiście ma super śmiech ;D Za Lee Minki jakoś nie przepadam ale muszę przyznać, że ma "to coś" w twarzy :)
      Też na początku myślałam, że nie dam rady, ale tak mnie to pochłonęło, że aż pisze całkiem regularnie ^.^ Zacznij pisać. Z wielką chęcią bym poczytała :)
      Tak na koniec niedzieli: moje kochane wariaty https://www.youtube.com/watch?v=3ET-_NDdPuM i weź tu mów do takiego "Oppa salanghae~" xD

      Usuń
  4. Ale wcale to nie umniejszyło urokowi Henry'ego. No i spojrzenie Siwy na niektórych zdjęciach jest po prostu zabójcze.Sama umięśniona nie jestem i jakoś nie śpieszy mi się, aby zostać, jednak patrzenie na tych którym się chciało pracować na owo umięśnienie - uwielbiam. Jeszcze trochę i wyjdę na jakąś niewyżytą. O.o' Do Lee Min ki zapałałam miłością absolutną po przesłuchaniu jego albumu No kidding. Stwierdziłam, że całkowicie wpada w moje gusta. xD
    Jeju, co to za miny były. xD Na początku myślałam, że to jest... w sumie teraz nie wiem o czym myślałam, ale nie było to nic mądrego. Tego jestem pewna. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watpie zeby cos moglo odebrac urok Henryego xp Ale az fajnie popatrzec na takie absy */* trace kontrole nad moim zboczeniem ;-; apropo miesni. BTS wydali druga zapowiedz piosenki i jeden z nich podwija koszulke. Jest na co popatrzec @#@ http://m.youtube.com/watch?v=f7rUjOadhwo nie moge sie doczekac piosenki ^.^ juz ich kocham. Czasem zastanawiam sie co w glowach maja Block B ale potem uznaje ze wole nie wiedziec xD

      Usuń
  5. Mhm, powinno być ciekawie. xD Jedyne co mi się nie podoba w zapowiedzi i tak ogólnie w tym kolorowym świadku, to te maski zasłaniające usta lub zawieszone na szyi, jak np u Zelo. Jak dla mnie tylko przeszkadzają. O.o Lepiej nie wiedzieć co w takich głowach siedzi, to może być niebezpieczne... -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zelo ma podobno straszne kompleksy na punkcie swojego podbródka i dlatego nosi te maski. Pewnie i tak chodzi o wykreowanie jego wizerunku :)
      Masz rację xD

      Usuń