sobota, 1 czerwca 2013

Zaskoczenie, czyli kpop się rozwija xD

Hej :)

Jak wiecie Kpop to szybko rozwijający się biznes. Z dnia na dzień powstają coraz to nowsze grupy, na które z czasem przestajemy zwracać uwagę. Mamy swoich ulubieńców i to ich muzyki słuchamy. Pod wpływem ogromnej liczby nowych zespołów przebicie się takiej grupy nie jest łatwe. Każdy ma swój sposób na zwrócenie uwagi. Jedni szokują brutalnym teledyskiem (LC9) inni zmuszają nas do zapytania samych siebie "chłopak czy dziewczyna?" oglądając teledysk w ciemnej scenerii wraz z krótkowłosymi osobliwymi ludźmi, tańczącymi do elektronicznego brzmienia (GI).
Chciałabym powiedzieć, że każda grupa się czymś rożni, jednak po jakimś czasie zalegania w K-pop'ie, trudno jest o takie stwierdzenie. Dostajemy coraz więcej grup lub comebacków w tym samym stylu. Można oczywiście znaleźć prawdziwe perły, które zwracają na siebie uwaga tekstem piosenki czy choćby głosami wokalistów. Albo wzrostem maknae xDD (ooooo tak mówię tu o B.A.P). Nie każdy Kpop'owy boysband śpiewa o upadającym wojowniku, rewolucji i cenie prawdy.



Przejdźmy do girlsbandów.
Teraz coraz więcej z nich wychodzi z konwencji "słodkich małych dziewczynek" i przechodzi do świata "gangsta". Weźmy np. Girls Generation- I got a boy, T-AraN4-Jeon Won Diary i GI-Beatles. Nic nie mam do tych grup i piosenek. Wszystkie wymienione wyżej bardzo lubię, jednak teledyski są w jakiś sposób podobne. 
Dziewczęta wyskoczyły z różowych sukieneczek i ubrały skórzane kurtki. Jestem za. No chyba że każdy girlsband tak robi. Wtedy staje się to monotonne. Wytwórnie lubią jednak eksperymentować i przedstawiać grupy w różnych kombinacjach. Niedawno porównałam sobie SNSD-Oh! z I got a boy. 

Ach to doklejane tło...Szafki większe niż dziewczyny.  Jasne tłumaczmy, że stoją blisko obiektywu...

No różnica jakby nie spojrzeć dość duża.

Boysbandy mają trochę inną sytuację. Nie zauważyłam żeby wszyscy na "start" wskoczyli w różowe portki czy skórzane kurtki i złowieszcze czarne leginsy. Jednak również wsadzani są w rożne otoczenia.
B.A.P-Warrior porównajmy z Stop it. Rożnica tak samo duża. 




To jest to! Taniec, piosenka, mocne głosy= Waaaarrrioooorr





 To jest....to nic nie jest.....ewentualnie jakiś kiepski żart. Bardzo śmieszne TS...

Przy okazji apel:

TS błagam B.A.P w konwencji "cute". To kiepski pomysł. Nie. To bardzo zły pomysł. Szczególnie Bang....Zostawcie ich przy gangsterskich czarnych leginsach i skórzanych kurtkach (tak, nawet Zelo).
Dziękuję
Koniec apelu.

W ogóle nie o tym miałam pisać ale trudno xDD
Dziś doszła mnie ciekawa informacja. Otóż powstał nowy girlsband (no rzeczywiście szok!). 
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że w składzie zespoły pojawiła się Europejka. Oczywiście są na rynku grupy z osobami które wychowały się po za granicami Korei. Chociażby nasz kochany Hanbyul (każdy powód dobry żeby się nim zachwycać xDD). Ten utalentowany chłopak urodził się w Australii i z tego co wiem to nie jest Koreańczykiem (chodzą też plotki, że w jakimś małym stopniu ma Azjatyckie korzenie)
W wielu grupach są np. Koreanko-Amerykanki, ale jeszcze żadnej grupie nie było 100%owej Europejki.
Zespół będzie nazywał się The Gloss. Składać się będzie z czterech członkiń - dwóch Koreanek, Koreanko-Amerykanki i Francuzki.

Ta w koczku to Francuzka. Bardzo ładna :)
Jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że dziewczyny nie będą kolejnym monotonnym zespołem tylko jakoś się wyróżnią.
Mają oficjalnego FB na którym na razie niewiele się jeszcze dzieje. Twitter też już aktywny. No i oczywiście yt oraz pierwszy cover. 

Kto wie może jest jeszcze dla mnie szansa w Kpop'ie xDD  
Pozdrawiam
Murillo

2 komentarze:

  1. Właśnie widziałam ten cover i dla mnie ta Francuzka jest najbrzydsza albo ma fatalny makijaż XD ale ma ładny głos. Też jestem ciekawa co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jak na Koreańskie standardy to jest mocno przeciętna. Ciekawa jestem jak zareagują na nią Koreańscy fani...
      Zauważ, że na zdjęciu jest tez mocno wybielona ;/ Musi mieć spory talent skoro ją wgl. wzięli :)
      Swoja droga co myślisz o EXO "wolf"? ^.^
      Pozdrawiam
      Murillo

      Usuń