czwartek, 4 lipca 2013

Hity czerwca

hej ^.^
Przepraszam za spóźnienie. Oto przybywam z hitami których było wyjątkowo dużo.
Czerwiec upłynął mi w rytmie Super Junior, Block B, Henry'ego i BTS ^.^ Piękne chwile.

 1. SuJu- Sexy, free&single

Na początku piosenka mnie okropnie denerwowała ale potem jakoś ja polubiłam.
Teledysk znośny tylko dzięki przybliżeniom na Donghae i Kyuhyun'a.




2. Henry- Trap (cały album)


Tak jakoś wyszło, że słuchałam Henry'ego codziennie...Jako iż cały album jest świetny to każdej piosenki słuchałam mniej więcej taką samą ilość razy (ok.8751387512458 dziennie)


3. Block B- nillili mambo


Czy muszę pisać coś więcej?


4. Block B- goo goo gaga Nalina


U-Kwon @p@


4. GI-Beatles


Kocham wszystko w tym klipie. Od okularów przez taniec po (najważniejsze) muzykę. Po prostu idealne.

5. Lee Hi- Rose

Piękna piosenka. I pomyśleć, że Lee ma tylko 16 lat O.o
Btw. nie wiem jak wam ale mi strasznie podobają się jej błękitne soczewki i makijaż. Cały teledysk jest świetny, mimo że jest inny niż reszta kpopowych klipów.

6. Kyuhyun (SuJu)- Love Dust

Kolejna piękna piosenka. Jego głos jest tak bardzo idealny *.*


7. BTS- no more dream


No kto by się spodziewał xD Taniec, Suga, tekst, JungKook, stroje, Jimin, wokale. To wszystko jest po prostu zbyt piękne *.*

8. BTS- We are bulletproof

Uzasadnienie to samo co pod "No more dream".
Btw. ostatnio odkryłam, że mam kilka koreańskich kanałów na TV (^.^) w tym KBS World *.* Oglądam sobie "spokojnie" Music Bank (akurat wtedy występowali VIXX), a tu nagle wyskakują mi prowadzący z Henrym. Jakaś tam gadka o jego nowym albumie (ach te angielskie napisy), potem Henry zaśpiewał  "Trap" i się ulotnił. Troszkę posmutniałam, ale tylko na chwilę, bo zaraz pojawili się BTS, potem EXO z "wolf" i Wonder Boyz razem z "Tarzan". Dzień idealny ^.^


9. EXO- ulf  wolf


Już na ten temat nic nie piszę xD


10. Wonder Boyz- Tarzan 


Akurat umieszczam taneczną wersję, bo...bo tak xD bo teledysk jest kiepski


11. SuJuM- Perfection


Ujmę to tak: O MÓJ BOŻE HENRY!!!!
Idealne. Trochę nawiedzone jak na k-pop ale co tam. Podoba mi się  każda sekunda tej piosenki i teledysku. Przyczepie się tylko do zdechłych kotów na głowach chłopców.


12. SuJu- Opera


Klimat podobny do "perfection". Znów jestem na wielkie TAK. Kyuhyun i Donghae jak zwykle idealni. Kocham ten taniec ^.^
Btw. nie ma to jak mieć trzech biasów w jednym zespole xDD



13. CL- baddest female


Na początku nie polubiłam tego utworu ale teraz nie mogę bez niego żyć. Teledysk ujdzie w szalonym tłoku. Jakoś nie pasuje mi G-D bez spodni i w czerwonych (mało tego. Czerwonych od połowy. Nie udane ombre?) włosach... Sama piosenka jest świetna (pffrrr tak samo jak cała CL), a CL w kucykach wygląda cudnie ^.^

Uff to na tyle hitów (myślałam że będzie więcej). Idę poczytać.
Do napisania (?) wkrótce
Murillo

P.S. przepraszam za obecny kiepski wygląd bloga. W najbliższym czasie zostanie on zmieniony :)

2 komentarze:

  1. Nie zdechłe koty, a zdechłe chomiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeranek idź mi stąd xD My nie mordujemy chomików. Zrozum to xD

      Usuń