sobota, 13 lipca 2013

Ulubione choreografie

Hejka :)

Tak jak w tytule.
Na pewno zauważyliście moje skrzywienie na punkcie choreografii w teledyskach. Tyle dobrego, że do k popowych układów rzadko można się przyczepić. Zazwyczaj są dopracowane i wyglądają świetnie. Niektóre jednak mimo dopracowania są beznadziejne (tak MBLAQ mówię do was i tego "czegoś" w "oh yeah")
Nie mam jednego ulubionego rodzaju tańca. Lubię zarówno słodkie tańce SNSD jak i te bardziej "męskie".
Zaczynajmy ^.^

GI "Beatles"
Co tu dużo pisać. Taniec jest idealnie dopasowany do piosenki, w miarę łatwy i efektownie wyglądający ;)





BlockB  "Nalina"
Taniec legenda. "Gorilla dance" jest po prostu idealny (trak jak całe BlockB). Nie jest trudny do opanowania, a sprawia mnóstwo zabawy :D
Wielu osobom się jednak nie podoba ze względu na swoją....odmienność.
I don't know I don't know I don't know but BlockB are hot, hot
You know what You know what You know what what I mean, mean....


BlockB "Nillili mambo" 
Chociaż w teledysku tańca raczej niewiele, to jeśli pooglądamy występy wtedy zobaczymy prosty i świetny układ ^.^ Wielbię *.* Szczególnie przybliżenia na U-Kwon'a  :3



Shinee "Lucifer"
Nie muszę pisać chyba nic więcej. Jest to mój definitywnie ulubiony taniec. Kocham każdy moment układu. Jest bardzo trudny do opanowania na takim poziomie jaki reprezentują członkowie Shinee tańcząc tą choreografię. Niestety mimo, że umiem ruchy to ta "mechaniczna" strona tego tańca pozostanie dla mnie wieczną tajemnicą ;___;
Na yt roi się od coverów i tutoriali. Robię co mogę by wyuczyć się tych "mechanicznych" i "ostrych" ruchów tak bardzo kochanych przez kpopowców. Te "lżejsze" jako tako mi wychodzą ale nigdy nie osiągnę poziomu Taemina ;__;
Od bluzki Teamina boli głowa, ale jego uśmiech na samym końcu sprawia że topi mi się serducho ^.^ Ach Taemin i Key był moim pierwszym (ale zdecydowanie nie ostatni) biasem *.*
BTW. Czy tylko ja mam po kilku biasów w jednej grupie? O.o



Shinee- Hello
Pomijam fakt, że kocham każdy układ Shine po kolei. 
Ten jest 975365635 razy łatwiejszy nisz Lucifer. Prawie tak samo efektowny. Prawie xD 
Wielbię ta piosenkę i Key'a w tym teledysku. 
Rudy Taemin. 
LOL



B.A.P- Warrior
Tiaaa.....Chłopcy wyglądają świetnie gdy to tańczą. Ich mięśnie, zgrane ruchu, współpraca podczas tańca....No właśnie. Jest to jeden z niewielu układów którego się nie uczę. Wiadomo kiedy słucham tej piosenki to powtarzam ich ruchy (lol raczej staram się powtarzać ;P), ale staram się nie robić tego publicznie xD Jest to układ który zaliczam do "w grupie raźniej + mięśnie"
Z B.A.P ta sama sytuacja co z Shinee. Wielbię każdy układ po kolei *.*


EXO- Wolf
Sama nie wiem czemu podoba mi się ten układ. Taniec jest fajny, ale jeśli SM chcieli osiągnąć efekt "złych chłopców" (na to wskazuję zapowiedzi teledysku) to się nie udało xD Może tylko ja jestem tak chora, ale kiedy chłopcy robią "uszka" w refrenie to ja się tylko rozczulam ^.^ Trzeba przyznać jednak, że taniec tez nie należy do jakiś prostych (szczególnie w 3:30min. Przepraszam bardzo ale co oni wyczyniają ze swoimi nogami? O.o Wydaje się proste? Ba. Teraz idź to zatańcz xD). Na początku myślałam że jest banalny, ale jak zaczęłam się go uczyć to zmieniłam zdanie ;P


Jak ja mam się go bać? ^.^ Jaki on jest słodki *.*
Taka tam najlepsza scena
LOL XDD
@p@
Jakie ona ma piękne rysy twarzy o.o Spam z Kai'em zawsze spoko. Coś czuję, że niedługo wyląduje na moim tle...

SNSD- I got a boy
Strasznie podoba mi się ten taniec. Jest idealny :) Dziewczyny wyglądają świetnie, a układ zaliczam do bardziej "męskich" (no porównując z Hyuna "Ice cream" to 100% męskości).


BTS- No more dream
Świetna choreografia. Nawet nie jest taka trudna jak się wydaję ^.^


Henry- Trap
Na początku jakoś nie polubiłam układu ale potem zmieniłam zdanie (jak zawsze xD)Nawet taniec z chustkami pokochałam o.o
Dodaje jednego z najlepszych live'ów. Kyu i Hen wyglądają BOSKO. Przeżyje nawet brak Taemina ;__;


Orange Caramel- Lipstick
Szczerze mówiąc to lubię każdy taniec Orange Caramel ale ten chyba najbardziej :) Układy są bardzo proste i ich nauka nie trwa zbyt długo. Minusem jest to, że tańce są przesłodzone i osobiście nie zawsze mam humor skakać jak robić słodkie minki, uszka i serduszka xD Lipstick to jeden z "poważniejszych" układów ;P


CL- Baddest female
Pomijam fakt, że bardzo lubię głos CL i jej ruchy ;P Taniec tez nie należy do skomplikowanych, a jest bardzo efektowny i przyjemny do tańczenia xD


BTW. tu macie jeszcze remix piosenki który wielbię *.* Kocham uśmiech CL

2NE1- falling in love
Kocham ta piosenkę. Jest taka wakacyjna ^.^ Na początku taniec mnie bawił. I dalej mnie bawi ale przy okazji bardzo mi się podoba :) Dość dziewczęcy jak na 2NE1.


GD- One of a kind
K O C H A M *.*


GD- Heartbreaker
K O C H A M ^.^ podwójnie :) Szukałam jakiegoś live z widocznym tańcem i to chyba najlepszy ;/ macie jeszcze Breathe jako bonusik :)


Led Apple- Run to you
Idealne. Strasznie fajny taniec ^.^


Crayon Pop- Bar bar bar
Dziewczyny z Crayon pop się dość wyróżniają. Są słodkie jak milion innych girlsbandów, jednak ich teledyski są zabawne tak samo jak układy. Cały czas są uśmiechnięte i kiedy słucham ich piosenek uśmiech sam pojawia mi się na twarzy. Nie mogę również opanować chęci tańca xD Muszę jednak przyznać że niektóre ich teledyski bardziej kojarzą mi się z Japonią niż "standardową" Koreą (może dlatego, że promują się też w Japonii xD) BTW. Crayon Pop to czwarty kpopowy zespół w którego skład wchodzą bliźnięta ^.^ W zespole nie ma też lidera, a dziewczyny są niskie jak na Kpop. Najwyższa ma tylko 165cm.




Dobra starczy :) To z grubsza moje ulubione układy.
Dziś byłam na konwencie Animatsuri i zaopatrzyłam się dwa plakaty (Henry i BlockB) oraz trzy przypinki: Kyuhyun, Zelo i Hanbyul. Mój pokój jest w trakcie zamieniania się w Kpopowy grajdoł xD

Pozdrawiam
Murillo

2 komentarze: