środa, 24 kwietnia 2013

Cosplay w teledysku i gra na instumencie O.o

Znowu ja.
Dosłownie sekundę temu słuchając sobie na yt BTOB, natknęłam się na teledysk dziewcząt z AOA. Trochę się zaskoczyłam. Słucham K-pop'u jakiś czas ale nigdy nie spotkałam teledysku w którym członkowie zespołu graliby na jakimkolwiek instrumencie (może za krótko w tym siedzę). Zazwyczaj tańczą lub po prostu gibią się w rytm muzyki. W teledysku AOA do piosenki "get out" rozpoznałam po kolei




Legalna blonynka 0:20
Lara Croft 0:35
Leeloo  „Piąty element” 0:57
Julia  „Romeo i Julia” 1:16
Hermiona z „Harr”ego Potter’a” 1:37
Beatrix Kiddo  “Kill Bill” 1:52
Holly Golightly  „Śniadanie u tiffaniego” 2:07
Matylda  „Leon zawodowiec” 2:25



Mam nadzieję, że nic nie pokręciłam. Cosplay'e trzeba przyznać świetne :) Ja idę się doedukować w sprawie gry na instrumentach w teledyskach K-pop'owych. 
Do zobaczenia
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz