sobota, 28 września 2013

Aktualności

Wstałam rano i uświadomiłam sobie jak długo nie pisałam żadnych newsów o zespołach które mnie najbardziej interesują. Trzeba przyznać, że jest o czym pisać ^^

1. Block B 
Już 2.09 chłopcy wracają po rocznej przerwie z mini albumem Very Good. Już mamy zapowiedź teledysku jak i piosenki.




Dobra, komu to przypomina My Chemical Romance i zwiastun albumu z 2010r.? Mi strasznie skojarzyło się z My Chem. Nawet piosenka by mi do nich pasowała :) Oczywiście kocham MCR i nie mam nic przeciwko temu by BB zrobili jakąś podobna piosenkę ^^ Tym bardziej, że MCR już nie ma ;__;


I jeszcze zapowiedź ich comebacku w Music Bank. Jak ją wczoraj zobaczyłam to nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać ze szczęścia  ;__;


2. T-Ara
Wydały teledysk do piosenki "number 9"


3. FT Island
Powracają z "Memory". Uwielbiam ta piosenkę *___* A wczorajszy występ na żywo FT w Music Bank był wspaniały *__* Mimo dziwnej fryzury Hongki'ego xP Ale fajnie skakał na scenie ^^
Teledysk jest wspaniały. Uwielbiam tego typu videa. Jak dla mnie piosenka jest na równi z "Be the light" Block B ^^ 20/10


4. GI
Powróciły z "Booshit" i "GIYeuk". Kawał dobrej roboty dziewczęta ^^ Uwielbiam układ do "GIYeuk"



Niestety mogę wstawić tylko ten filmik ;___; Tu macie dance ver.

5. Crayon Pop
Wydają mini album i MV do "Dancing Queen". Kto się cieszy? ^^ Mam nadzieję, ze uda mi się kupić album w internecie xP


To z grubsza tyle (myślałam, że jest tego więcej)
Trzymajcie się ciepło
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz