czwartek, 29 sierpnia 2013

Hity sierpnia

Cały sierpień słuchałam w kółko jednego albumu xDD
Był nim EXO "Wolf" repackage.

1. Growl
Uwielbiam ta piosenkę szczególnie w Chińskiej wersji (Kris *___*). Taniec jest hmm....dziwny ale bardzo go lubię i robię co mogę by się go nauczyć ^^ Wstawiam live bo jakoś inaczej brzmi tu refren....jakoś lepiej xP 0:34 Kai się fajnie uśmiecha ^^ (musicie się przyjrzeć) Hmm dalej nie wiem o co chodzi z tym "porozumiewawczym" spojrzeniem Sehuna z Kaiem w 2:05. Jestem dziwna. Sorki ^^

Ach te dresy ^^ Jeszcze bonus.



Uwielbiam głęboki głos Sehuna ^^ Dają mu za mało parti w piosenkach. Kai też niczego sobie. Patrzcie na tego uśmiechniętego Krisa. A Sehun tańczący "Bar bar bar". Sama słodycz xD
We are ONE!

2. Let out the beast
Już chyba było prawda? ^^
Strasznie fajnie zrobione *__*

3. Don't go
Przepiękna piosenka. Smutna ale podnosiła mnie na duchu kiedy przypominałam sobie o szkole. Tym razem Chińska wersja zawładnęła mym sercem ^^ Lulu ma taki piękny głos *__* I Chen ^^


4. Black Pearl
Znów Chińska wersje. Lulu i Chen rozwalają system. Cała piosenka jest boska. Kris powinien być solistą.


5. Shinee- Breaking news
Ach cały sierpień z SM XP
Niestety mój blogspot mnie nienawidzi i nie mogę wstawić filmiku ;___;

6. Amber, Kris, Kai- like g6

Lepsze niz orginał. Głos Krisa taki wspaniały ^^. Nie ma to jak zebrać wszystkich biasów z SM i wrzucić do jednej piosenki (no nie ma Kaia i Taemina. Tak Amber też się liczy.)
Tu moja ulubiona wersja. Poker face Krisa dobija xD

No to wierzcie lub nie ale tylko tych piosenek słuchałam w sierpniu. EXO M zawładnęło mym sercem *___* Kris, Kai i wgl. ^^

No więc jako iż nadchodzi rok szkolny to nie bardzo będę miała czas pisać posty. Bloga nie zawieszam bo włożyłam w niego sporo pracy po za tym sprawia mi to przyjemność ^^ Tak więc notki będą ale rzadziej ^6

Wasza Murillo

Key pozdrawia z Barcelony ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz