sobota, 10 sierpnia 2013

Hity lipca

Hej.
Bardzo Was przepraszam za to że mnie tak długo nie było. Po prostu nie mogłam jakoś nic napisać mimo, że siedziałam przy klawiaturze cały dzień. Zaniedbałam obowiązki i martwię się czekającymi na mnie testami ;___; Ale wróciłam i mam nadzieję, że się cieszycie ^^

Tak więc czego słuchałam najwięcej? Ach B.A.P jak dobrze, że jesteście @___@ 2NE1 co tam u Was?

1. B.A.P Hurricane.
Miałam pisać recenzję "Coffee Shop", ale nie będę pisać, bo już trochę za stara ta piosenka xD Coś mi nie wyszło xP Po za tym EKHEM nie chciałam jechać po chłopcach EKHEM. Hurricane jednak im się udało w 100%, no może po za loczkami Zelo xC




2. B.A.P Badman 
Piosenka jest świetna. Lepsza niż Hurricane i Daehyun na początku *.* Świetne ^^ Wracają do dawnych czasów z czego się niesamowicie cieszę :3


3. 2ne1 falling in love
Bla bla bla CL KOCHAM CIĘ *.* Piosenka typowo wakacyjna ^^


4. U-Kiss Dora Dora
Kevin mogę się położyć obok Ciebie na łózku? 8D Taniec świetny EKHEM Kevin świetny EKHEM i wgl. sielanka ^^


5. F(x) Rum pum pum pum
KOCHAM TĄ PIOSENKĘ. Jest idealna. Dziewczyny wyglądają świetnie. Taniec nie wiedzieć czemu strasznie mnie bawi ale jest na prawdę super ^^


6. EXO- Growl
Nawet nie możecie sobie wyobrazić jak długo czekałam na ta nutę. Kiedy wiedziałam że już niedługo wydadzą teledysk i że to kwestia kilku godzin, siedziałam i co jakiś czas odświeżałam konto SM na YT. Piosenkę i tak usłyszałam dopiero u znajomej xD Pisałam o "Growl" tu.


7. U-Kiss Alone
Kevin czy masz dziewczynę? (jeśli ktoś coś wie na ten temat to proszę niech napisze mi w komentarzu xD) u.u Kocham ta piosenkę @___@ A Japoński podoba mi się jeszcze bardziej ^^ Wgl. Jakie Kevin ma cienkie nóżki xD Taniec wielbię po prostu tak mocno, że aż nie wiem co napisać ^^'


8. EXO Let out the beast 
Hmmm tej piosenki słuchałam chyba najwięcej....Wgl. już zabieram się za kupowanie podrasowanej wersji XOXO na ebay'u ^^ Oszczędzałam hajs i teraz mogę kupić chociaż uważam że 100 zł za płytę to sporo...
Czy tylko ja jaram się tekstem Kai'a w 2:05? 



To tyle moich hitów :)
Niedługo zlot fanów EXO na którym się oczywiście zjawię. Muszę jednak poinformować Was ze blog zostanie zawieszony lub notki będą pojawiać się rzadziej. Dokładniejsze info wkrótce :3 Jednak to dopiero po Wrześniu. Na razie jestem obecna ^^ Zapraszam także na tumblra.

pzdr.
Murillo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz