wtorek, 9 lutego 2016

50 faktów o mnie

Hej
Przybywam z postem, który będzie nie lada wyzwaniem, bo nie wydaje mi się abym była aż tak ciekawą osobą, o której można napisać aż 50 faktów. Well, spróbujmy





  1. Nie lubię swojego pierwszego imienia
  2. Moje drugie imię to Zoja 
  3. Mam starsze rodzeństwo
  4. Słucham każdego rodzaju muzyki (tylko nie bardzo przepadam za metalem)
  5. Jestem filmową i serialową maniaczką
  6. Kiedyś kochałam czytać i zajmowało mi to mnóstwo czasu, teraz czytam mniej ze względu na fakt, iż niewiele książek mnie wciąga
  7. Jestem okropnym Potterhead'em (czy to się odmienia?)
  8. Jestem też blondynką 
  9. O szarych (według reszty świata błękitnych) oczach 
  10. Chodzę do Liceum Ogólnokształcącego 
  11. Mieszkam pod Warszawą 
  12. Kocham centrum Warszawy 
  13. Mam psa rasy Shnauzer 
  14. Od 9 lat uczę sie angielskiego 
  15. Od 5 lat uczę sie niemieckiego 
  16. Jestem samoukiem Koreańskiego (jakoś mi ostatnio bardzo pod górkę)
  17. Nie ma układu tanecznego, którego bym nie opanowała (skromność)
  18. Kocham makijaż i jestem w nim całkiem dobra 
  19. Wiąże z nim też swoją przyszłość
  20. Właśnie słucham Imagine Dragons
  21. Byłam na ich koncercie w Łodzi i było MAGICZNIE 
  22. Ćwiczę 3-4 razy w tygodniu 
  23. Prawie nie jem mięsa (raz na tydzień zjem rybę czy coś w tym stylu)
  24. Kocham warzywa, owoce, zieloną herbatę, owsiankę 
  25. Nie pije soków od ok 5 lat 
  26. Uwielbiam Londyn <3
  27. Nie lubię Gwiezdnych Wojen 
  28. Jestem hejterem wielu poglądów "typowych" dla nastolatków (np nie rozumeim jak można postrzegać studniówkę jako coś wielkiego)
  29. Nie cierpię kotów 
  30. I dzieci (ale to dlatego, że dzieci nie cierpią mnie ;__;)
  31. Chciałabym umieć mówić po francusku 
  32. Bardzo lubię chodzić do klimatycznych kawiarni 
  33. Nie toleruję laktozy 
  34. Nosze okulary, chociaż jakiś czas temu chciałam przerzucić sie na soczewki, jednak moje lewe oko bardzo protestowało i reagowało na soczewkę źle. Wróciłam do okularów i nie żałuje.
  35. Jestem dyslektykiem 
  36. Nienawidzę fizyki i matmy ;;
  37. Uwielbiam polski, angielski, W-F tez jest fajny
  38. Kocham golfy 
  39. Przez bardzo długi czas nie nosiłam spódnic. Przestałam w 4 klasie i zaczęłam jakoś pod koniec 3 gimnazjum lub na początku 1 liceum
  40. Nie lubię jesieni i zimy 
  41. Kocham deszcz i szare chmury 
  42. Nie lubię wyjeżdżać w ciepłe kraje 
  43. Lubie mieć pomalowane paznokcie 
  44. Nie mam najmniejszego problemu by wyjść "do ludzi" bez makijażu 
  45. Lub w dresie 
  46. Adidasy to moje najukochańsze obuwie 
  47. Noszę krótkie włosy od połowy 3 gimnazjum (wcześniej sięgały łopatek ale nigdy nie lubiłam długich włosów)
  48. Nigdy nie byłam u kosmetyczki (tylko raz u dermatologa co źle się skończyło ;;)
  49. Bardzo chciałabym mieć jaśniejsze włosy 
  50. Murillo to nazwisko Danny'ego Rose Murillo, czyli wokalisty Hollywood Undead 
Udało się <3 
Nie ukrywam, że były to najbardziej przypadkowe rzeczy jakie przychodziły mi do głowy ale chyba na tym polega ten TAG. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś ciekawego.

Murillo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz