sobota, 30 listopada 2013

Who (are) You Ringa Linga? Doom DaDa i Melon= SM i YG

Hi ^^
Nie mogłam się oprzeć żeby nie napisać o trzech teledyskach jak i piosenkach, które zawładnęły mym sercem na równi z Block B i TroubleMaker <3
Jak już się pewnie domyślacie po tytule, chodzi mi o Taeyanga, T.O.P i Gdragon'a. 

Co mnie najbardziej zachwyciło w chłopakach, a raczej YG?
To, że teledyski są kompletnie inne. Tak samo jak piosenki. Dobra znów trochę zanudzę tym co myślę o YG.


No więc czy tylko ja mam już dość takich samych teledysków i prawie identycznych piosenek? Tak SM, mówię do was. Nowa piosenka SNSD to chyba jakiś żart. Bardzo nieudany żart. Nie będę komentować nowego albumu Shinee, ponieważ dalej ich lubię, ale to już tylko sentyment. Prawda jest taka, że oddalam się od SM, bo mam dość monotonii. Lubię nowe brzmienia i rap. Czy od gwiazd SM to dostane? Raczej nie. Z SM jestem tylko przez EXO i F(x). Naprawdę Soman, weźcie się w garść, bo już w I półroczu bieżącego roku YG zarobiło od was więcej pieniędzy (no fakt faktem, że w YG jest PSY, a nie muszę chyba przypominać co się w 2012 działo) Możecie się oburzyć, że odrazu piszę o kasie, ale nie okłamujmy się. W kpopie, jak i w innych sąsiednich branżach chodzi w ogromnej mierze o hajs. Jakby artyści nie dostawali tyle pieniędzy ile dostają, to czy chciałoby się im być Trainee czasem nawet po 8 lat? Nie sądzę.
Kto oglądał tegorocznego "Melon: Awards"? Kto zawiódł się tak jak ja? 
BTS dostali statuetkę za najlepszy debiut i z tym się w 100% zgadzam. Ale zabrakło mi Topp Dogg i przede wszystkim zabrakło mi Block B i GDragoona (i jeszcze kilku artystów). Za to EXO i Shinee dostali statuetki na które moim zdaniem nie zasłużyli.
Sadze, że grupa która jest już bardzo znana i ma prestiż, dostanie nagrodę chociażby ich comeback był najgorszy na świecie (tak Shinee o was pisze). SM zrobili EXO świetny album tak samo jak f(x), I na tym jak dla mnie kończą się ich sukcesy w tym roku. Żeby nie było. Ja nie hejtuje tylko wyrażam swoje zdanie. SM spadło i to dość mocno za to YG z tego korzystają bardzo owocnie.

Wracając do piosenek.
Z tych trzech utworów najbardziej podoba mi się Taeyang ^^ Pomijając fakt, że tak troszkę go biasuje w BigBang, kocham jego głos (i mięśnie) i rap. Taniec w tym teledysku jest po prostu genialny ^^ Kocham ten teledysk. Już wyczuwam uzależnienie od tej piosenki.
 

Kochany GD.
Video do "Who You" jest bardzo ciekawe. Naprawdę, gdy oglądałam teledysk byłam pozytywnie zaskoczona. Świetny i co najważniejsze bardzo ciekawy pomysł na teledysk. A GD w szklanym pomieszczeniu chyba się świetnie bawi xD

                                   
T.O.P
Po obejrzeniu Tae i Dragona zabrałam się za video T.O.P. Zatkało mnie xD Nie przeszkadza mi nawet brak tańca xP Sek w tym, że w wideo YG nawet jak nie ma tańca to mi to nie wadzi. SM mnie jednak przyzwyczaiło do tańca w teledyskach (tańca na wysokim poziomie) i u nich jeśli tańca nie ma (co rzadko się zdarza) to strasznie mi to przeszkadza. po prostu brak mi słów. SM UCZCIE SIĘ OD YG!! Nie bójcie się robić odważnych wideo z dziwnymi, czasami szalonymi pomysłami. YG maja taka strategie od początku, a teraz przechodzą samych siebie. I jak na tym wychodzą? No na pewno lepiej niż wy, drodzy SM.


W tym roku jestem kjhfkjfugdjgbvdkjgfksdfkjgdk w projektach YG.
Seungri, Dragon, Tae, TOP. Brak słów na to jak bardzo kocham każdą z tych piosenek.

Pozdrawiam
Murillo

11 komentarzy:

  1. TOP, TAEYANG, GD i BLOCK B!! :D Kocham ich za te świetne powroty. :)
    Od Ringa Linga i Doom Dada nie mogę się cały czas oderwać. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach widzę, że nie jestem sama ^^ Ja= uzależniona od Tae *O* A ostatnio przekonałam się (w końcu xD) do NU'EST "Sleep talking" to dzięki temu wideo xDD no nie mogę. Płaczę ze śmiechu >< http://www.youtube.com/watch?v=QrVmPxENFGs Ren w 4;55 rozwala system xD

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie przekonałam się do NU'EST i nie słucham ich w ogóle, ale ta piosenka Sleep talking jest całkiem fajna. :D Taka inna ^^
      A ja znowu jestem uzależniona od TOPa :D Jak jadę autobusem do szkoły i potem do domu to Doom Dada słucham parę razy z rzędu. Szkoda, że to tylko jedna piosenka od TOPa i Tae :(

      Usuń
    3. Aaa i jeszcze zapomniałam dodać ^^. Bardzo fajny blog :)

      Usuń
  2. Oh Tae ma jeszcze http://www.youtube.com/watch?v=Sjcvasr-6o0 i http://www.youtube.com/watch?v=BnUEC_z-ops :3
    Tak TOP mógłby się więcej udzielać ale szczerze to ja wole Bangów razem. Solo są świetni ale jako grupa...ach *o*
    NU'Est są świetni i takie derpy ale ich muzyka tak jakoś zalatuje mi dico czasami xD a Ren jest tak śliczny że nie jedna dziewczyna ma przez niego kompleksy xD
    Dziękuje Ci bardzo ^^ Nie sądzisz że oprawa graficzna jest kiepska? :___: staram się ja poprawić ale niestety nie lubimy się z bloggerem i jakoś nie idzie mi zmienianie szablonu ;__:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Czekam z niecierpliwością na powrót Bangów :D Mam nadzieję, że to będzie coś w stylu Fantastic Baby, bo uwielbiam.
      2. Muszę się bliżej poznać z NU'EST, bo ostatnio mam mało piosenek do słuchania tylko w kółko męczę Doom Dada, Ringa Linga i parę innych xd No nie dziwię się dziewczynom, że mają przez Rena kompleksy, ale nie jest z byt w moim typie, więc nie zwracałam na niego raczej uwagi. :P
      3. Oprawa graficzna nie jest kiepska :p Bardzo podobało mi się to z Block B, że to oczy im mrugały xd i ta teraz też jest fajna. ^^ Ale coś zawsze można zmienić, dodać.:)

      Usuń
    2. Ja kocham układ do FB XD idealny. Comeback mam nadzieję że już niedługo. Ja męczę VIXX Voodoo xP no i pewien mniej znany zespół o którym niebawem pojawi się notka ^^
      Ja Rena lubię za jego ciągłą kamienną twarz i różne odpały. Czasem przypomina mi Kyu. Tez wszystkich gasi ciągle XD
      Gdyby tylko Blogger chciał ze mną współpracować ;__;

      Usuń
    3. Ja słucham ciągle te same zespoły a czasami szukam jakiś innych, nowych, ale rzadko te zespoły stają się moimi ulubionymi. :p
      A co się dzieje z tym bloggerem ?

      Usuń
    4. ja raczej też ale czasem odświeżam playliste ^^ i czasem odchodzę od starych zespołów ;____; ale baaaardzo rzadko
      tnie się tak że aż miło xD

      Usuń
  3. Ymmm... tak się czepnę- Vixx jest z Jellyfish, a nie z SM... Nie wiem czemu większości osób się tak kojarzy. Tutaj "http://jeminane.blogspot.com/2012/06/zespo-vixx.html" jest napisane Jellyfish, na oficjalnej stronie Jellyfish.
    Co nie zmienia faktu, że zakochałam się w tym MV i piosence *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ;___; przepraszam bardzo ;___; Cały czas mylę że są z SM >< (albo mi się wydaje albo mi się mylą z TVXQ z jakiegoś powodu) jeszcze raz przepraszam i dziękuję za sprostowanie ^^ <3
      Ależ oczywiście jest genialne *0*

      Usuń