poniedziałek, 11 listopada 2013

Hity pażdziernika

Ups spóźniłam się ;__; Wybaczcie ale totalnie mi wyleciało z głowy że mam napisać o hitach. Tak więc jestem z kolejną dawka dobrej muzyki ^^

1. Topp Dogg- say it
Piosenka wydana została pod koniec października i do tej pory nie chce wyjść z mej głowy. Słucham jej wręcz nałogowo ;____; Ostatnio tak się uczyłam, że aż zasnęłam ze słuchawkami na uszach a że zawsze mam ustawione powtarzanie utworu to przez pół godziny byłam w pół śnie, a umilali mi czas właśnie Topp. Śmieszna sprawa, bo znam już tekst na pamięć i "śpiewam" razem z nimi. Mniej śmieszna sprawa że im wychodzi to znacznie lepiej x'''DDD
Ogólnie teraz cały czas słucham ich albumu. Stwierdzam ostre uzależnienie. 



2. TroubleMaker- Now
Już trochę pisałam o tej piosence. Kocham, no co tu dużo pisać. Słucham jej bardzo często od kiedy została wydana i czaję się na album. Znów uzależnienie


3. Block B- Very good
Klik KOCHAM <333 uwielbiam po prostu.


4. Block B- Be the light
Klik. Tak jak wyżej.


5. BTS- N.O.
Właśnie sobie uświadomiłam że nic nie pisałam o tej piosence ;___;
No więc tak. Sądzę że jest wspaniała. Nie jestem w stanie powiedzieć czy jest lepsza on No more dream. Obie nuty maja przesłanie co zdarza się rzadko w kpopie. Obie kocham.


6. Tiny G- Miss U
Są takie urocze i ten układ ^^ Choć piosenka nie jest jakaś zbyt sensowna to poprawia mi humor ^^

7. T-Ara- NO9 
Hit nad hity. Słucham tej piosenki średnio raz dziennie. Sam układ znam jak na razie najlepiej ze wszystkich. Swoja droga jest bardzo prosty i fajny ^^



To na tyle hitów z października. A jak tam Wasza playlista?

Pozdrawiam serdecznie
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz