piątek, 8 listopada 2013

Doggs on Topp

Czyli o nowej grupie spod skrzydeł stardom ent. Fanom Block B na 100% coś ta nazwa mówi. To właśnie tam został stworzony mój ulubiony zespół, więc jasne było że będę musiała ogarnąć debiut nowej grupy. Tym bardziej że mieli oni być hiphopowa wersją Super Junior (błagam. Oni są lepsi od SuJu. Bez urazy dla Elfów ^^ Sama jestem Elfem)

Nie robiono zbędnego i zbyt długiego szumu. Wydano zdjęcia i jeden zwiastun. I tyle. To jednak starczyło by podbić moje serce. Jak już pewnie zauważyliście gustuje raczej w grupach które stawiają na rap i mocniejsze (?) oraz bardziej męskie (??) brzmienie. Całkowicie odpychają mnie słodkie układy i tęcza. Ale u dziewczyn nie mam nic przeciwko ^^
Wracając.
Tu mamy fotki






mój bias ^^


Maknae i mój drugi bias
Kocham go. Bias no. 3

Bias no 4. Świetnie tańczy *O*



Najukochańszy zaraz po Hansol'u ^^  (czwarte zdjęcie)
Wszyscy razem ^^
zwiastun debiutu

A tu już piosenka

Zakochałam się w piosence i układzie (muahahah już całkiem umiem :D)
Musze tez przyznać, że bardzo lubię Stardom jako wytwórnię. Dają idolom sporo luzu (czasem aż za dużo. Tak Block b mówię o Was i waszym czasem nieodpowiednim zachowaniu) więc wiem że nie są zadręczani. Wiadomo trenują ciężko ale nie tak jak w SM. No i jedna z ważniejszych kwestii. Stardom nie wrzuca zespołów do byle jakich i pierwszych lepszych show. Programy z tego co zauważyłam są dość ostro selekcjonowane. Nie wiem jak Wy ale ja już mam dość oglądania EXO w setnym programie który niczym nie różni się od 99 wcześniejszych w których wystąpili. Robi się to po prostu krótko pisząc nudne, bez sensu, monotematyczne.
Chłopcy jak na razie byli w jednym show i nie było to coś typu "muahahahhaha będziemy ich poniżać przez 2 godziny!" co trzeba przyznać zdarza się coraz częściej ale raczej w Chińskich show (Błagam Topp nie promujcie się w chinach)
Choć teledysk nie jest tak zwariowany jak te Block B to bardzo mi się podoba. ponieważ jak to na Stardom przystało, kamerzysta nie skupiał się raczej na twarzach chłopców a na ich układzie i ruchach. Ogólnie wszechobecny dym troszkę ograniczał widoczność xD Nie mieliśmy jednak przez 4 minuty teledysku składającego się z pięknych, uroczych, zadbanych chłopców, a raczej dostaliśmy video z genialnym układem, świetna piosenką i chłopcami których wygląd tez zachwycał ale nie w ten "pusty" sposób. Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi xD
Swoją droga to nie zaliczyłabym Topp Dogg do najlepszych wizualów w Kpopie x"D Na początku polubiłam Hansola który potem okazał się bardzo przeciętny z wyglądu. Nie okłamujmy się ale kiedy oglądamy jakiś teledysk to podświadomie za biasa bierzemy tego dla nas najładniejszego. Hansol raz jest ładny a raz.....ta xD BJoo z kolei w teledysku wydawał się brzydki, a potem uznałam go za najlepszego wizualna w Topp. Jednak jest mym biasem za głos i taniec ^^ I właśnie to jest fajne. Pokochałam ich za talent a nie za to jak wyglądają. To tez odróżnia Stardom od innych wytwórni. Nie tworzą grupy 13 wizualów którzy jedyne co umieją to rozpuścić serca fanek swym uśmiechem, a dają na grupę złożona z 13 wspaniałych tancerzy, lekko walniętych, bardzo zabawnych i z genialnymi głosami. Wybaczcie ale mimo że lubię EXO to i tak uważam że niewielu z nich ma tam prawdziwy talent. Wszystkiego zostali wyuczeni i choć Topp Dogg tez byli Trainee to jednak oni nie zostali zebrani z ulicy za wygląd, jak to było w przypadku EXO.
Performance chłopaków też są na wysokim poziomie. Rzadko zdarza im się śpiewać z playbacku mimo że ich układ nie należy do najłatwiejszych. Sa notorycznie porównywani z SuJu i EXO. Nie wiem czemu bo każda z grup pokazuje inny styl. Sama porównałam Topp do EXO ale w innym sensie niz jest to robione w komentarzach pod MV.

Ogólnie debiut spodobał mi się na tyle, że kupiłam album (a ja nie kupuje byle jakich albumów, bo jak wiemy płyty kpopowe są dość drogie) z którego jestem bardzo zadowolona.
Tu macie całą playliste (w opisie pod filmikiem) ich pierwszego albumu "Doggs out"


Najbardziej podoba mi się "Play ground" i "Doggs out"

Ach uwielbiam Topp dogg i czekanie na ich debiut się opłacało ^^ Ma się ten instynkt Kpopowca xP

Pozdrawiam bardzo serdecznie w ta piekną pogode
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz