wtorek, 24 grudnia 2013

Marry Chrismasu!!

Chciałabym wam wszystkim życzyć wesołych, radosnych i spokojnych świąt. W sylwestra za to wyszalejcie się przy Kpopie i radośnie zacznijcie 2014 rok ^^

W czasie świąt mam nadzieje że napiszę posta z podsumowaniem 2013 roku. Najlepsze i najgłośniejsze comebacki i debiuty z 2013 jak i te zapowiedziane na 2014 ^^

Pozdrawiam
Murillo

Na święta spam z Kaiem ^^















Zapomniałam o moich wspaniałych Pop z genialną świąteczną piosenką ^^ Zawsze mi poprawia nastrój

2 komentarze:

  1. Spam z Kaiem na święta, tak~!
    A tak właściwie to słyszałam, że EXO zdobyło pierwsze (albo trzecie) miejsce w rankingu na najlepszą piosenkę roku 2013... ciekawe dość.
    Merry Kreasemas~
    Młoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to roznieśli system z Growl i Heart attack i dobrze że wygrali http://www.allkpop.com/article/2013/12/exo-wins-song-of-the-year-at-2013-kbs-music-festival-with-growl#axzz2oyT9FtUz
      Trafiłam też na SNSD w tym oto zestawieniu http://entertainment.time.com/2013/12/04/arts-and-entertainment/slide/top-10-songs/
      Mam nadzieję, że miałaś udane święta ^^ Szczęśliwego nowego roku!

      Usuń