wtorek, 31 grudnia 2013

Co przyniósł 2013- Comebacki roku cz. I

1. SNSD- Igot a Boy
O tej piosence było naprawdę głośno. Utwór dalej nie schodzi z zestawień i otrzymał również drugie miejsce jako najczęściej wyświetlany teledysk 2013. Premiera video to zasadniczo 31 grudnia 2012 ale jest to comeback zaliczany już do 2013 ponieważ comeback stage odbyło się 4 stycznia 2013.




2. Super Junior M- Break down
Piosenka wydana 6 stycznia w Chińskiej wersji i 31 stycznia w wersji Koreańskiej. Nie pisałam o tej piosence w sumie nic więc teraz może coś dodam od siebie. No więc tak. Nie powalił mnie ten utwór chociaż kocham SuJu i SuJu M to jakoś szału z tym comebackiem dla mnie nie było ale jak leci sobie na głośnikach to jakoś nie rzucam się by ją przełączać xP


3. CN Blue- I'm sorry
Bardzo podoba mi się ten utwór. Swojego czasu chyba z dwa miesiące słuchałam głównie tej piosenki i teraz równie chętnie do niej wracam. Wydana 13 stycznia.

4. JaeJoong- Mine
O jeju. Kiedy sobie przypominam moją reakcje na to MV i piosenkę. MAGIA. Teledysk jak i piosenka są niesamowite. Głos Jae sprawia, że mam ciarki na plecach. Po prostu kocham jego zachrypnięty, głęboki głos *o* Ta piosenka to majstersztyk. Jak mogliście zauważyć to lubię teledyski tego typu. Mroczne i tajemnicze. Wydana 16 stycznia.


5. B.A.P- One shot
Gdy pierwszy raz obejrzałam teledysk to mnie zatkało. Bardzo podobają mi się wstawki innych piosenek B.A.P w jednym MV i cały teledysk jest wspaniały. Tak samo jak taniec. Pomijając fakt, że B.A.P to jedna z moich ulubionych grup, muszę przyznać że to jeden z lepszych jak dla mnie comebacków 2013


6. NU'EST- Hello
Uwielbiam takie spokojne piosenki. A w wykonaniu tej grupy to już w ogóle. Świetny teledysk. taniec. No wszystko co tu można więcej pisać ^^ Wydana 12 lutego.


7. G-Dragon- Michi Go
O tym utworze było też bardzo głośno. Z reszta jak o każdym comebacku Kwona. Pisałam o tej piosence trochę tutaj
Chyba trochę bardziej przekonałam się do tego wideo. Piosenka jednak jet mi dobrze znana, ponieważ to chyba jeden z najlepszych utworów do improwizowanego tańca xP Utwór podbił kpop już 19 kwietnia.


8. 4Minute- what's Your name?
4minute to jedna z moich ulubionych grup jeśli chodzi o girlsbandy, więc bardzo się ucieszyłam na ten comeback. Musiałam się chwile przekonywać do tej piosenki ale teraz bardzo chętnie jej słucham ^^ Video wypuszczono 25 kwietnia.


9.T-Ara N4- Countryside life
Uwielbiam T-Are (są w mojej "trójcy" ukochanych girlsbandów), a ta piosenka spodobała mi się jak każda inna od tej grupy. Szkoda, że Areum odeszła, bardzo ją lubiła. No ale tak bywa ^^ Do dziwcząt jeszcze wrócimy tymczasem ten hit został wydany 29 kwietnia

10. Secret- YooHoo
Nad ta piosenką jakoś rozwodzić sie nie będę. Fajna do wyszalenia się w wakacje ale dość szybko mi się znudziła. Jak każdy przesłodzony utwór. Ale czasem znów sobie ją puszczam i przypominam wakacje ^^


11. Shinee- Why so serious?
Dobra. Będę szczera. Jest to ostatni comeback Shinee, który polubiłam. Kolejne są coraz gorsze, a "Everybody" dalej nie jestem w stanie znieść i wyciszam dźwięk jeśli tylko leci w jakimś programie. Nie, nie, nie. Kocham Shinee ale to już chyba tylko sentyment. Słucham ich starych albumów, które są świetne ale te nowsze całkowicie do mnie nie trafiają. Ich ostatnia piosenka "coulorful" jest przyzwoita i mam nadzieje, że wrócą na "dobrą drogę". Przepraszam jeśli kogoś uraziłam.Więcej pozytywnej opinii tu


12. VIXX- Hyde
Genialny teledysk, taniec i piosenka. Zwyczajnie świetne ^^ Wspaniały comeback.


13. EXO- Wolf
Oj tak. Najbardziej oczekiwany comeback tego roku. Nie muszę chyba pisać, jak bardzo jest genialny. Znacie moją miłość do EXO i wiecie, że opinia nie będzie prawdopodobnie w żadnym stopniu obiektywna x''''D


14. Led Apple- Bad boys
Pisałam o tym trochę tu i chyba nic więcej dodawać nie muszę. Uwielbiam tą piosenkę ^^


15. 4Minute- Is it poppin?
Do tej piosenki miałam kilka podejść. Najpierw mi się nie podobała, a po pewnym czasie przyłapałam się na nuceniu refrenu. Układ jakoś nie powala ale całość i tak wypadła bardzo dobrze.


16. A-Pink- No No No
O tej piosence też było dość głośno. Sporo gwiazd także tańczyło do tego utworu. W tym EXO co wypadło dość komicznie xD Nie wiem jak wam ale mi bardzo taniec do tego poprawia humor ^^


17. 2ne1- Falling in Love
Wiadomo, że 21 są bardzo znanym zespołem więc nic dziwnego, że ich comeback nie schodził ze stron kpopowych portałi. Kolejny utwór idealny na wakacje ^^


18. Infinite- Destiny
Genialna piosenka. Nie ma żadnego momentu, który by mi się w niej nie podobał.


19. B2ST- Shadow
Nie muszę chyba pisać, że urzekła mnie mroczna sceneria wideo? i oczywiście Hyun, Jun i wgl cała reszta zespołu. Piosenka idealne. Osobiście dla mnie to najlepszy teledysk 2013. Kocham wszystkie widea CUBE.


20. f(x)- Rum pum pum pum
Ach Amber ^^ Bardzo fajny utwór ale też jakoś po miesiącu mi się znudził. Dość szybko jak dla mnie xD Ale czasem znów do niej wracam. Przyjemnie się jej słucha.


21. EXO- Growl
Tak samo jak z Wolf ^^ Tu więcej o niej pisałam.


22. B.A.P- Badman
Uwielbiam tak samo jak One Shot ^^ Klik
Teledysk równie uważam za bardzo ciekawy i zajął razem z B2ST pierwsze miejsce.


23. 2ne1- Do U love me?
Hm. Wole "falling in love" ale ta piosenka jest równie dobra.


24. Seungri- Gotta talk to U
Och kocham ta piosenkę i dalej cały czas jej słucham. Po zwiastunie spodziewałam sie czego innego więc nie śpieszyłam się z oglądaniem MV ale kiedy okazało się, że nie jest takie złe to oglądałam kilka razy póki mi się nie znudziło.


25. Teen Top- Rocking
Bardzo skoczna i radosna piosenka. Układ śmiało zaliczam do jednego z najlepszych w tym roku.


26. GD- Coup D'etat
Na początku nie polubiłam piosenki ale później jak to ja słuchałam jej w kółko. Tak samo z "Crooked"


27. BtoB- Thriller
Muszę pisać co mnie użekło? XD po za tym, że kocham BtoB to oczywiście klimat.


28. F.T Island- Memory
Kocham teledysk do tej piosenki. Taki na luzie i wgl. Całość bardzo mi się podoba (i Hongki)


29. Block B- Very good i Be the light
Pamiętacie chyba jak bardzo przezywałam ich comeback. W końcu jedna z ulubionych grup powraca. Ale o najważniejszych dla mnie comebackach będzie na sam koniec ^^



30. T-Ara- No.9 i Do U know Me?
Tego utworu to dopiero słuchałam nałogowo xD teraz zastąpiłam to "Do U know Me?"



31. Trouble Meaker- Now
Klik


32.  Led Apple- With the wind
Spokojniejszy tym razem singiel. Lubie go tak samo jak inne piosenki grpy ale musze mieć odpowiedni nastrój na ten utwór.


Kochani
podziele to na dwie części bo czas mnie goni ;___;
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz