środa, 1 stycznia 2014

Co przyniósł 2013- Comebacki roku cz. II

33. Crayon Pop- Bar Bar Bar
Ta piosenka pełniła poniekąd ta samą funkcję co PSY w 2012. Jest bardzo radosna i może to właśnie mnie w niej urzekło? Tanie jest również zabawny ale kolana mają ciężko ;P Ogólnie nie ma piosenki Crayon której bym nie lubiła ^^



34. JaeJoong- Just Another girl
Piosenka podoba mi się mniej niż "mine" ale tak czy i inaczej uważam ją za świetny utwór. W sumie to cały album Jae "WWW" jest świetny. Teledysk jak dla mnie trochę nudzi ale widok Joong'a w garniturze wszystko wynagradza ^^


35. Tiny-G- Miss you
WIELBIĘ. Uwielbiam ta piosenkę do tej pory w takim samym stopniu. Jest niby słodka ale nie taka jak np "Gee Gee". Taniec jest świetny i całego utworu bardzo przyjemnie się słucha. W sumie to ta piosenka nie nudzi mi się tak jak inne słodsze utwory. Teledysk tez bardzo mi się podoba (te słodkie rajstopy kotki *o*)


36. IU- Red Shoes
Jak wiecie IU to moja ulubiona wokalistka solowa. Tym razem również mnie nie zawiodła. Cały album jest genialny a piosenka i ten teledysk są po prostu świetne. Wideo jest naprawdę wyjątkowe jak na mój gust. No i IU wygląda ślicznie ^^


37. Taeyang- Ringa Linga
Tae w sumie jest moim biasem w Big Bang więc wiecie xD Wszystko co robi to mi się podoba. Nawet jak nic nie robi to i tak go uwielbiam ^^ Ringa Linga, jak każdy teledysk YG, ma świetne i ciekawe MV. Taniec jest tak samo dobry. No i w wideo jest też moja kochana Team A, której tak dopingowałam na WIN ^u^ Ach i ten GD w aucie


38. TASTY- Day n'Night
O ile bardzo lubiłam "Mamama" to ta piosenka spodobała mi się jeszcze bardziej. Wgl w tym teledysku gra ta sama dziewczyna co u BlockB "Be the light". Taniec jest bardzo fajny, szczególnie performance bliźniaków. Bardzo lubię ich charakterystyczne głosy ^^


39. VIXX- Voodoo doll
HuHuHu. Chyba najgorętszy comeback tego roku. O tym było naprawdę głośno. Z różnych powodów. Nie tylko ze względu, że piosenka jest jedną z chyba najlepszych w całym kpopie xD Również ze względu na "okrucieństwo" teledysku. VIXX ostatnio maja mroczna scenerię, czego jak wiecie osobiście jestem fanką, ale bez przesady. Teledysk może jest troszkę hmm krwawy ale nazwanie go "obleśnym" to leka przesada. Z resztą. Kto jakie ma nerwy i poczucie estetyki xD Dla osób, które nie przepadają za tego typu scenerią powstała "clean ver." Ja jednak wstawię pierwotna wersję, bo jest 100 razy lepsza. Taniec całkowicie mnie pochłoną. Układ nie jest trudny tylko dynamiczny. Bardzo łatwo się go nauczyć ^^
Wgl ta szyba zapisana pierwiastkami mnie dobiła xD


40.The BOSS- Why Goodbye
O tym comebacku powstanie może oddzielny post, ponieważ The Boss jest dla mnie bardzo ważna grupa, a moja "znajomość" z nimi była dość burzliwa, że tak to ujmę. Ich comeback doprowadził mnie do łez wzruszenia i szczęścia co zdarza się dość rzadko (ostatnio tak wzruszyłam się na BlockB "Be the light") Bez konkurencyjnie jest to najważniejszy dla mnie comeback 2013


41. EXO- miracles in december
Moja ulubiona świąteczna piosenka. Szkoda, że śpiewają tylko Bekon, Chan i D.O (w Kor. ver.) ale i tak uwielbiam ten utwór. Jest taki spokojny. Głos Chana mnie tak wycisza, że aż piosenka pełni dla mnie funkcje kołysanki. Teledysk jest piękny i dość nie o ile ciekawy, a raczej inny jak na SM. No i Kai <3



Kończąc.
Najważniejszymi comebackami byli dla mnie kolejno
EXO "wolf" i cała reszta, The Boss i Block B. Te trzy grupy na jednym miejscu. Każdy z tych trzech comebacków mnie bardzo ucieszył jak i wzruszył (na BB "Be the light" nie płakałam ale jakoś taka byłam przybita mimo, że płakałam jak okazało się że wracają. Na EXO nie wzruszyłam się jakoś specjalnie. No może na "MiD" łezka zakręciła w oku. Na Bossach ryczałam jak bóbr xD)
Później równie mocno cieszyłam się z powrotu B.A.P i 2ne1 oraz F(x).

Tak więc wszystkie wymienione comebacki były dla mnie tymi najważniejszymi i najbardziej udanymi w minionym już 2013. Kolejny post będzie dotyczył debiutów ^^

Pozdrawiam
Murillo

2 komentarze:

  1. Za Crayon Pop, Tiny-G i IU jakoś nie przepadam... nie, nie. Tasty, TaeYang i The Boss- KOCHAM. Każda ma w sobie coś co wielbię całym serduchem <3. Fanką Vixx nie jestem, ale uwielbiam głos Ken i Leo, no i choreografię. Ale teledysk trochę obrzydliwy, mimo że genialny.
    EXO- TAK, TAK, TAK~! Miałam taką fazę na tą piosenkę, że nawet moja mama zaczęła to nucić :D.
    No i Jaejoong. Piosenkę męczę odkąd ją wydali. Jest po prostu cudowna, wokal świetny i ten klimat. Zgadzam się, że teledysk nudnawy, ale sceny z papierosem i Jae w garniturze wynagrodzą wszystko.
    Najważniejsze comebacki tego roku? Block B, bo jestem BBC i nie mogłam się na nich doczekać, Jaejoong, bo "Mine" było świetne i EXO- bo dzięki "Wolf" się nimi bardziej zainteresowałam.
    Ale bardzo nie spodobały mi się ostatnie comebacki SHINee i Teen Top- "Lovefool" odrzuciło mnie już w 30 sekundzie (a szkoda, bo "Rocking" było rewelacyjne), a z "Everybody" podoba mi się tylko "Symptoms" i "One minute back". Reszta jest do kitu.
    ~Młoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i IU (jedna z ulubionych solistek) i Tiny a Crayon są wspaniałe ^^ The Boss... ta po 3 latach czekania w końcu do mnie wrócili ale o tym będzie oddzielny post bo to razem z block B (Ci z kolei po 2 latach) to dla mnie najważniejsze comebacki. EXO mnie również po roku zachwycili. Shinee uwielbiam ale nowy album jest beznadziejny. Nie nie nie. Kocham każdą piosenkę od Teen Top x''D Od VIXX tak samo. A już szczególnie voodoo bo teledysk jest wspaniały i dla mnie wgl. nie jest obrzydliwy ale właśnie ciekawy i inny. Ale tak jak pisałam. Wiele osób jest oburzonych tym teledyskiem. Ja jestem bardziej oburzona Gary'm ale dobra.....

      Usuń