niedziela, 19 stycznia 2014

Podsumowanie 2013- Debiuty

Zaległości się nazbierało. W ferie będę to wszystko nadrabiać (dopiero 15 lutego zaczynam przerwę ;_____;)
Dziś będzie o debiutach, które najbardziej mi się spodobały w 2013.

1. BTS/Bangtan Boys
Tak, BTS zasługują na pierwsze miejsce. Chłopcy są świetni i oba ich albumy bardzo mi się spodobały. Z zapartym tchem czekam na ich kolejny comeback i mam nadzieję, że nowy rok przyniesie im wiele dobrego ^^ Zadebiutowali razem z piosenką "No more dream" klik klik klik





2.LC9- Mama beat
Choć teraz jest o nich stosunkowo cicho, to dalej czekam na ich comeback, bo zwrócili moją uwagę. Ich wytwórnia nie sypie comebackami tak jak SM ale nigdy się na nich nie zawiodłam, więc już zacieram ręce słysząc pogłoski o rzekomym comebacku LC9.
Jak wiemy Nega często miała problemy z teledyskami. Nasze najukochańsze Brown Eyed Girls nie raz, nie dwa miały problemy za...specyficzność ich teledysków. Spora ich część jest oznaczona +19 (słusznie i nie) LC9 również mają zaszczyt posiadania ograniczenia wiekowego widniejącego na ich debiutanckim video.
Wspomniałam o nich trochę tu.




3. History- Dreamer
Od nich lubię jak na razie wszystkie piosnek. Może chłopcy jakoś specjalnie się nie wyróżniają to i tak interesuje się ich comebackami. Moja ulubiona piosenka to "tell me your love".



4. Boys Republic- Party Rock
Miałam straszną fazę na ta piosenkę i taniec. Chłopakami może nie interesuję się w aż takim stopniu jak BTS czy Topp Dogg ale dalej bardzo ich lubię i staram się być w miarę na bieżąco z ich piosenkami.


5. Topp Dogg- Say it
Z nimi zdecydowanie zostanie na dłużej. Uważam, że ich debiut jest najlepszym z 2013 roku. Co prawda nie mogę zdecydować czy pobijają BTS to obie te grupy zawładnęły moim sercem. Do Topp Dogg mam też swojego rodzaju przywiązanie (lol brzmię jak psychofanka xD), bo są ze Stardom, a to była wytwórnia Block B. Najważniejszego dla mnie zespołu ^^ Trochę o nich już pisałam.



Niedługo pojawi się post z recenzją ich najnowszej piosenki.

6. M.Pire- We can't be friends
Nie ukrywa, że na początku nie polubiłam w sumie niczego w ich piosence. Uznałam, że jest jakaś monotonna i bez większego szału. Po jakimś miesiącu nie mogłam się pozbyć tej melodii z głowy. Zainteresowałam się nimi i sadze, ze są świetną grupa. Szczególnie lubię Haru ^^


7. AlphaBAT- AB City
Nie miałam jakoś okazji wspomnieć o nowych idolach Simtong. Chłopaków znalazłam przez to, że słucham GI z tej samej wytwórni i całkiem przypadkiem na nich wpadłam. Byłam pod ogromnym wrażeniem tej piosenki. Strasznie mi się spodobała. Mimo, że jakoś nie mam świra na punkcie Alpha to bardzo ich lubię i sadzę, że maja talent.Teledysk też pokochałam ^^


8. GI- Beatles
W sumie w  zeszłym roku z dziewczyn moja uwagę zwróciły tylko GI z kawałkiem Beatles. Podoba mi się Tomboyowy styl grupy i ciekawe układy. Teledysk też jest ciekawie zrobiony. Nie skupia się na wyglądzie dziewczyn a na muzyce. Za to wielki plus. Co prawda kolejny jest już zupełnie inny no ale to kpop. Trzeba próbować rożnych stylów ^^



Pozdrawiam
Murillo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz