poniedziałek, 27 maja 2013

Debiut

hej :)

Ostatnio trafiłam na info o debiucie nowego boysbandu o nazwie "Bulletproof Boy Scouts". Znani także jako "Bangtan Boys" i "BTS".
Obecnie grupa składa się z siedmiu członków:
J-Hope (’94), lider Rap Monster (’94), maknae Jeongguk (’97), Jimin (’95), Jin (’92), i Suga (’93) oraz z tajemniczego siódmego chłopaka "V".

Grupa ma zadebiutować już niedługo. Powstał ich fanpage.
Teraz musimy zadowolić się trailerem ich debiutu.




Mam nadzieję, że debiut nie będzie się jakoś przedłużał i że ujawnia dokładna jego datę.
Przypomnę jeszcze, że chłopcy podlegają wytwórni BigHit Entertainmen, która jest bezpośrednio powiązana z JYP Entertainment.

Czas na mały zdjęciowy spamik :)

Jeongguk

Rap Monster

Jeongguk


Jeongguk

Jeongguk i J-Hope

idealni XDD
 Będę śledzić ich losy. Jeśli pojawi się coś nowego to was poinformuję :)

Pozdrawiam
Murillo

p.s dziś powinna zostać opublikowana piosenka LED Apple

4 komentarze:

  1. Wyglądają sympatycznie, więc zobaczymy co z nich będzie. Na ostatnim zdjęciu ten w kapturze wygląda jak mój bratanek, kiedy nie chce jeść. O.o
    Nie wiem czy już słuchałaś, ale nowa piosenka jest już dostępna na LED apple Poland,gdybyś chciała. ^.^ Spokojna nutka,której potem ciężko się pozbyć. Przynajmniej mi ciągle siedzi w głowie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają bardzo miło :) Ten w kapturze to Jeongguk (maknae) i powiem tak: zazdroszczę bratanka xDD
      Słuchałam i jest bardzo przyjemna choć żółty kolor włosów gitarzysty mnie trochę dobił x
      )

      Usuń
  2. Dzięki. ^.^ Wiesz, ja pierwszy raz słuchałam bez teledysku, więc nic mnie nie rozpraszało. Ale później jak go zobaczyłam, to tak mi coś zgrzytało. Jakoś nie pasuje mi płaczący i poważny Hanbyul i cała reszta. O.o O.! Właśnie rzuciło mi siĘ w oczy, że J-Hope i Rap Monster są w moim wieku... Jak miło. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Ja sama nie mam bratanka ani siostrzenicy, niestety. Wychowałabym ich na porządnych fanatyków Korei :)
      "Poważny Hanbyul". To nawet głupio brzmi xD Ja wgl. liczyłam na jakąś radosna pioseneczkę, a nie takie smutne brzmienia. To nic i tak mi się podoba :)
      Odnośnie J-Hope i Rap monster i całego nowego zespołu. Bardzo mi się podobają ich pseudonimy. Tylko ksywa Jeongguk'a tam jakoś nie pasuje. W moim k-pop'owy sercu czuję, że J-hope i Rap Monster to będą odkrycia roku. Nie mogę się doczekać debiutu ^.^
      Pozdrawiam

      Usuń