piątek, 17 maja 2013

Nowości, nowości!!!

Czas na kilka nowych (i tych mniej nowych) utworów.

Egobomb, czyli duo w którego skład wchodzą Gwan Wu (22l.) i Eul (24l.). Pokochałam tą piosenkę. Kawał bardzo, bardzo dobrej roboty.
Chłopcy...No właśnie. Mogę do nich użyć stwierdzenia mężczyźni z czego jestem wielce zadowolona ^.^
Artyści nie mają "typowej" urody do której przyzwyczaili nas Shinee czy Super Junior. Są jacyś inni xD




LC9 z MaMa Beat. Jak pierwszy raz usłyszałam piosenkę, to o ile bit (beat chyba xD) mi się spodobał tak samo jak wokale, to z teledyskiem gorzej. Czy tylko mi się wydaje, że żywcem przekopiowali B.A.P "Wariorr"? (ten teledysk jest bardziej brutalny ale dalej bardzo podobny) Bijatyka w teledysku jakoś specjalnie mi nie przeszkadza, ale mogliby to zrobić lepiej. Wideo nie ma dla mnie "tego czegoś". A szkoda, bo głosy są naprawdę obiecujące.


T-Ara N4 z "Jeon Won Diary". Wraz ze stworzeniem nowej podgrupy z kultowej T-Ary, oczekiwałam bardzo wiele od nowej piosenki. Chyba się niestety przeliczyłam. Bit nie powala, tak samo jak taniec. Podoba mi się za to rap Taewoon'a z Coed School.


Comeback znanego SECRET. Dość głośno o tej piosence było na portalach K-pop'owych.
Teledysk zrobiony w ulubionym stylu "ociekamy lukrem i słodkością. Jak możesz nas nie kochać Opppaaaaaa~!!!" Nie będę komentować samego teledysku, bo mi chyba zabraknie słów XD
Tak wiec niech moc "YooHoo" będzie z wami Oppa~!!


Musze się przyznać, że czekałam na ten comeback. Bardzo lubię 4minutrę i głos Hyun'y. Piosenka mi się spodobała, jednak taniec już mniej. Gustuje raczej w "męskich" układach (czyt. gibię się radośnie do "Warrior" wiedząc, że nigdy nie będzie tak dobra jak B.A.P) lub totalnie "lukrowych" tańcach. Ten bardziej seksowny, nie przypadł mi do gustu. Btw. wszystkie dziewczyny mają trampki/adidasy na koturnie. Ostatnio sama sobie takie sprawiłam i choć do chodzenia na co dzień się dla mnie nie nadają, to są to ukochane buty do tańca ^.^


Lee Hyori z "Miss Korea" to chyba najbardziej udany comeback w tym miesiącu/roku/życiu. Pokochałam piosenkę przez klimatyczny teledysk, głos Hyori, którego jestem fanka, i przede wszystkim tekst, co w K-pop'ie nie często się zdarza xD. 

To tyle nowości.
Kilka tych piosenek pojawi się pewnie w "hitach Maja" 

Pozdrawiam 
Murillo 

4 komentarze:

  1. Secret kiepsko w tym roku :/ za to "miss korea" swietne */*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Secret nigdy jakoś nie lubiłam, a ta piosenka mnie przeraża xD
      Miss Korea jest świetne masz rację :)

      Usuń
  2. Nowości całkiem spoko. Oczywiście pierwsze dwa teledyski były puszczane kilka razy. :x
    Nie wiem dlaczego, ale k-popowe girlsbandy nie przypadły mi do gustu. Nie mogę ich słuchać, ani oglądać ich teledysków. To trochę głupie, nie.?
    Widzę, że też jesteś pod urokiem Hanybula.? Mam do niego słabośĆ odkąd obejrzałam go w pierwszym odcinku simply k-pop, a później w After School club, gdzie jest jednym z prowadzących. Te jego miny, spontaniczne zachowania. Mniam. xD a potem obejrzałam cover piosenki gentelman w wykonaniu LED apple. Nienawidzę tej piosenki, ale na chłopaków z zespołu w teledysku mogłabym patrzeć godzinami. ^.^
    Przepraszam za tak obszerny komentarz i pozdrawiam. ;D
    Czekam na kolejny post. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EgoBomb kocham *.* K-pop'owe girlsbandy ociekają lukrem, różem i słodkością (ale nie wszystkie)jak wodospad Niagara wodą i nie każdy to lubi. Ja sama nie jestem w stanie słuchać np.SECRET "YooHoo" XD Gustuje w bardziej "elektronicznych" brzmieniach :)
      Hanybul to mój bias (no i jeszcze Ren z NU'EST, i G-Dragon i T.O.P.... napisze o tym posta)^.^ Kocham wszystko co robi, a szczególnie jak się uśmiecha i tańczy *.*
      Ja często tak mam, że nie lubię jakiejś piosenki, a cover kocham. Szczególnie jeśli to cover LED Apple.
      Bardzo dziękuję za tak obszerny komentarz. Miło się go czytało :)
      Kolejny post niebawem ^.^

      Usuń