sobota, 11 maja 2013

Angielski w świecie K-Pop'u

Czas na lekcję angielskiego razem z najbardziej popularnymi grupami.
Na pierwszy ogień idzie Mir z MBLAQ

Kocham ten filmik XD



Teraz czas na NU'EST i Ren'a. Ach jego angielski ^.^
-How old are you?
-I'm fine thank you
XDD


I mój ukochany Zelo :) Ma fajny akcent ^.^


W prawie każdym zespole jest ktoś kto mówi biegle po angielsku. Np. w NU'EST jest to Aron, w Shinee Key, w f(x) Amber, a w LED Apple Hanbyul.
Kocham akcent Key'a. Nie wiem czemu jakoś tak :) Posłuchajcie to sami zrozumiecie. Najlepsze 8 min w moim życiu xD
Niebawem jadę do Londynu i będę szukać miejsc w których był Key. Jak już takie znajdę to się stamtąd nie ruszę. Nie ma bata XD Coś czuję, że mój angielski wkopie mnie tak samo jak Key'a w cukierni. W pełnej wersji okazało się, że Key nie zrozumiał i uznał, że duble dekker jest darmowy. Kiedy zobaczył rachunek zorientował się, że jednak nie był XD Jego mina była piękna :) Tak swoją drogą Key jest bardzo oszczędny.


Nad akcentem Hanbyula się już rozwodziłam. Kocham w takim samym stopniu jak akcent Key'a. Przykładowy filmik. Na ich kanale jest tego więcej :)


To na tyle co do angielskiego w wykonaniu gwiazd K-Pop'u. Jedni go kaleczą (Mir i Ren XDD), a inni jeszcze bardziej upiększają *.* (Key i Hanbyul)
Nie zapominajmy, że angielski dla Azjaty to jak dla nas nauczenie się Koreańskiego czy Japońskiego.
Właśnie dlatego podziwiam Koreańczyków, którzy mówią po angielsku tak dobrze jak Key:)

Na koniec parę zdjęć Key'a  i Zelo^.^






Zelo zawsze ma fajny mejkap *.*


Jak go nie kochać? <3
Kocham angielski ale jak ktoś mówi do mnie w tym języku to mam taka minę

Pozdrawiam
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz