czwartek, 23 maja 2013

Aktualności = kilka news'ów

Dziś bardzo krótko, bo nie bardzo mam czas :)

1. EXO wydali zapowiedź teledysku do "Wolf" z albumu XOXO


No cóż. Trochę powarczeli i koniec. Mam nadzieję że teledysk będzie głębszy XDD



2. LC9 wydali taneczną wersję do "MaMa Beat"


Lubię bardziej niż teledysk :)

3. Shinee powracają z Japońskim albumem 26 czerwca!!!! Idealny prezent na urodzinki ^.^  Jonghyun wraca razem z grupą. Co za ulga XD


4. LED Apple powracają 27 maja z nową piosenką!!! Nie będzie to kolejny cover, a kawałek promujący nowy mini album LED Apple "Bad Boys". Piosenka nosi tytuł "Are you eating well?" Po tylu latach (aż 6 miesięcy XD) w końcu wracają!!! Strasznie się cieszę ^.^
Żeby jakoś wytrzymać to napięcie możecie posłuchać sobie nowej piosenki Hanbyul'a i Zia'i (jakkolwiek się jej imię odmienia XD) "With Coffee"



To tyle na dziś
Pozdrawiam
Murillo ^.^


2 komentarze:

  1. Cóż...zapowiedź do nowego teledysku jakoś nie zachęca, ale ta mroczna sceneria mi przypadła do gustu.A jeśli idzie o "With Coffe", to oglądałam w zeszłym tygodniu i strasznie mnie denerwowała Zia. Jej twarz cały czas była jakaś taka poważna.? A jak już się uśmiechnęła, to wyglądała jakby się miała zaraz popłakać... Ale głos ma śliczny, to trzeba przyznać. ;D Omoomo. nowy kawałek Led apple już za cztery dni. Nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę. o zazwyczaj jak na coś tak bardzo czekam, to później mam niemiłe wrażenie,że miałam zobaczyć coś innego. Ta chwila, gdy uświadamiasz sobie, że twoje oczekiwania były za wysokie -to troszkę dobija. xD
    No cóż... zobaczymy. ^.^
    Pozdrawiam i czekam na nowość. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ^.^
      Zapowiedź jest...hmm..dziwna. Jak kto lubi xD Liczę na lepszy teledysk :)
      W "With Coffee" było zdecydowanie za mało głosu Hanbyul'a ;/ Mam nadzieję, że nagra solową wersję, choć nie mam nic do głosu Zia'i. Podoba mi się w niej to, że ma trochę inną urodę niż reszta idolek.
      Może chciała płakać ze szczęścia, że nagrywa z LED Apple? XDD
      Ja kiedyś oczekiwałam WOW i BOOM itd.
      Czasem się zawiodę (w tym roku to np. T-AraN4) albo otrzymam to czego chciałam (B.A.P). K-pop'owcy wyrabiają w sobie taki szósty zmysł. Po prostu wiedzą jak wiele od jakiegoś zespołu mogą wymagać :) Fajnie jest gdy oczekujesz fajnego kawałka, a otrzymujesz tak dobry utwór, że aż zapiera Ci dech w piersi. Niesamowite uczucie. Polecam XD
      Nie mogę się doczekać na powrót LED'ów ^.^
      *ekscytacja* *ekscytacja* *ekscytacja* *ekscytacja* *ekscytacja* *ekscytacja*
      Pozdrawiam serdecznie
      Murillo =^.^=

      Usuń