piątek, 10 maja 2013

Brak tematu

Hej
Jestem zmęczona po całym tygodniu klasówek, popraw i zła, bo pogarsza się moja sytuacja z matmą. Nie mam głowy do pisania głębszych postów :/
Jak tylko znajdę chwilę, zaczynam pracę nad bluzką inspirowaną outfitem G-Dragona w teledysku "One of a kind"




Mam zamiar nauczyć się tego tańca ale to chyba dopiero w wakacje. Żeby teraz się już totalnie nie załamać podczas tego beznadziejnego okresu w szkole, postanowiłam wybrać jakiś lżejszy i łatwiejszy układ, Padło na Orange Caramel "Lipstick"

Daje live, bo widać cały taniec :)

Czekam na wakacje bardziej niż rok temu, bo nauczyciele się coś pod koniec tego roku mocno denerwują i chodzenie do szkoły jest jeszcze bardziej nieprzyjemne niż zazwyczaj xD
Moja nauka do B.A.P "Warrior" stanęła w miejscu i jakoś nie mam motywacji by dalej się uczyć. Po prostu w wykonaniu w miarę umięśnionych chłopaków wygląda to bardzo fajnie, a w wykonaniu dziewczyny pozbawionej mięśni, wygląda raczej zabawnie ;___ ; Ale w wakacje i tak się nauczę xD

Mam nadzieje że Wy jesteście bardziej "żywi" niż ja xD
Pozdr.
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz