czwartek, 30 maja 2013

Hity maja


Hejka :)
Dziś hity miesiąca, czyli piosenki które mnie urzekły :)

1. EXO razem z Wolf. Usłyszałam utwór godzinę temu i już ją kocham. Wiem, że będę jej słuchać cały czas cx

 Taniec, czyli  +1765326409750397507 do fajności



2. B.A.P "One shot". Tak bardzo kocham ta piosenkę i Zelo i taniec. Ale teledysk tak bardzo nie wyszedł xDD


3. LC9 "Mama beat". Teledysk jak już pisałam do niczego, ale wersja taneczna zawsze spoko :) Jun *.*


4. Crazyno "Musiche". Co tu pisać. Po prostu idealne *.*


5. T-AraN4 "Jeon Won Diary". Tak narzekałam, że się nie postarały, a teraz taniec mnie uzależnił. Kobieta zmienną jest xDD


 6. G-Dragon "Heartbreaker". Taniec jest idealny. Oczywiście już go opanowałam xP (tylko ten jego "bieg w miejscu" jest dziwny....)



7. G-D&T.O.P "High high".  Taniec trochę ograniczony, a sam teledysk dość Europejski. To nic. Piosenka mnie uzależniła :) T.O.P tak boski *.*



8. B.A.P "Burn it up". Kocham <3







Coś sporo tych hitów :)
Mam nadzieję, że wolne dni miło spędzicie w rytmach ulubionej muzyki :)

Pozdrawiam 
Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz