piątek, 3 maja 2013

Hity kwietnia

Hej :)
Mam nadzieję, że podoba wam się nowy wygląd "Just. Murillo" ^.^
Postanowiłam wprowadzić pewien stały temat na mojego bloga, czyli właśnie "Hity miesiąca". Nie wiem czy będę pisać notki z tej serii co miesiąc, ponieważ moje hity aż tak często się nie zmieniają :)
Zaczynajmy!!
HIT NR.1
Zdecydowanie jest to NU'EST(뉴이스트) _ FACE 
Uzależniła mnie ta piosenka @.@ I taniec. Nie wspominając o Ren'ie *.* (to ten blondyn co go na początku pomyliłaś/eś z dziewczyną) Piosenka opowiada o szkolnych gangach w Korei. 




HIT NR.2
Choć nigdy nie kochałam G-Dragon'a, to jego piosenka pt. "CRAYON" przypadła mi do gustu tak jak i teledysk. Ja chce na taką imprezę do GD *.* Btw. bardzo ładnie w tym teledysku wygląda ^.^


HIT NR.3
Tu zagości B.A.P wraz z "WARRIOR


HIT NR.4
Choć tą piosenkę poznałam już jakiś czas temu to słucham jej nałogowo. EXO-K "MAMA". Nic więcej pisać nie muszę.



To tyle hitów.
Kitów jakoś w minionym miesiącu nie miałam (pomijając PSY), więc uznaje kwiecień za bardzo K-Pop'owo "owocny" xD

Pozdrawiam serdecznie ^.^ Na koniec Ren



Murillo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz