piątek, 6 grudnia 2013

Nowa seria na Just Murillo ^^

Kochani.
Ostatnio wpadłam na pomysł, że zrobię na blogu pewną serię dotyczącą kpopowego wizerunku itd. Raz w tygodniu (na ile pozwalałby mi czas) publikowałabym posty dotyczące kpopowego makijażu, ubioru, technik robienia zdjęć, tańca, dbania o cerę, fryzur itd. Ogólnie wszystko ^^
Co Wy na to?
Nie wiem jednak kiedy zacznę ta serię tworzyć, ze względu na fakt, że uparcie staram się poprawić wygląd bloga ale totalnie mi to nie idzie ;___; Chciałabym ja jednak zacząć jak najszybciej.

Pozdrawiam serdecznie
Murillo

15 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za ! :D Ostatnio nawet myślę nad jakimś innym sposobem malowania się itd. Pierwszą najważniejszą zmianą jest nie prostowanie włosów i dać im się spokojnie kręcić żeby się trochę odbudowały. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki no to już niedługo zacznę pisać ^^ A co myślisz o ulzzangowym stylu malowania się?
      Och chciałabym mieć kręcone włosy ale moje niestety są proste jak druty. Ale ostatnio scięłam i zaczęły się układać no i mi 100 razy wygodniej niż w długich

      Usuń
    2. Podoba mi się ten makijaż. ^^ Chciałabym się tak malować, ale nie mam zbyt dobrych kosmetyków do tego. :( A jak krótko ścięłaś włosy ? :P

      Usuń
    3. chodzi Ci o jakość naszych kosmetyków? Osobiście jestem fanką kosmetyków z essence i wibo. Bardzo też lubię bell i manhatan. Mają kosmetyki w dobrych cenach i świetnej jakości. Mój liner z essence trzyma się pięknie przez 8/9 godzin^^ (wiadomo zależy też od pogody. W lato schodzi z powieki trochę szybciej)
      Najpierw podobnie jak ma Sunmi http://4.bp.blogspot.com/-GqyJw8vIeOE/UhWRFXCo9lI/AAAAAAAB0k0/-AIdXC_wx7w/s400/wonder+girls+lim+sunmi.PNG. Też mam taką asymetrię ale ja w przeciwieństwie do Sunmi nie mam stylisty i owa asymetria nie bardzo chce się układać, dlatego niedługo idę do fryzjera ściąć albo na styl EunJung http://blackgekikara.files.wordpress.com/2013/10/mv-t-ara-number-nine-melon-mp4-000141.jpg http://3.bp.blogspot.com/-vR1zCs-5J3U/UmW-AqtV2aI/AAAAAAAAm9Q/qv8agIgHrHI/s1600/t-ara+eunjung+%EC%9D%80%EC%A0%95+number+9+photos+2.jpg albo już po całości jak Amber https://plus.google.com/111545964435486529820/posts

      Usuń
  2. Nie mogę zobaczyć tych zdjęć i innych linków co wstawiasz tutaj, bo jest zakaz kopiowania :p i nie mogę zobaczyć nic xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak >< ok już zdjęłam ten gadżet ^^

      Usuń
    2. Fryzura EunJung jest świetna! :D Ona właśnie super wygląda w krótkich włosach. ^^

      Usuń
    3. Tak Eun Unnie wygląda ślicznie ^^ Ale chyb zetnę już całkiem na krótko bo mi strasznie przeszkadzają włosy xD

      Usuń
    4. Już przeszkadzają xD Ja ostatnio ścięłam włosy pod koniec maja, bo miałam strasznie zniszczone po rozjaśnianiu włosów :( ale mi włosy szybko rosną i już są całkiem długie. ;) A na jak krótko chcesz ściąć ? Bardzo krótką fryzurę miałam 3 lata temu. ;)

      Usuń
    5. jutro mam fryzjera ^^ o tak bym chciała
      http://4.bp.blogspot.com/-ToetSN1KYj4/UHemAzPr0MI/AAAAAAAAatQ/7U4Va5Gwb7k/s1600/t-ara+dani+with+5dolls+nayeon.jpg
      jak dziewczyna po prawej i tu jest tez jej fryzura
      http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=AOGFE44gDvgEKM:&imgrefurl=http://www.gurupop.com/fanclubs/f-vedolls/29764-5Dolls-Han-NaYeon-s-beautiful-selcas&docid=Ag_bTLT5xV-p5M&imgurl=http://img.gurupop.net/u/90f53031c76064f6&w=416&h=277&ei=Ek6nUr6RGoXJ4AS09YGoDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:5,s:0,i:96&iact=rc&page=1&tbnh=183&tbnw=274&start=0&ndsp=24&tx=116&ty=109
      kocham jej włosy
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3dfxucIpZ1qi0wlvo1_500.jpg
      ja boje się rozjaśniać czy farbować ;___; Prawie zawsze miałam krótkie włosy w naturalnym "mysim" kolorze xP

      Usuń
  3. No taka fryzurka tez jest fajna, ale ja to bym wyglądała jak pulpet :p Jak sobie taką zrobisz to wstaw zdjęcie xD. No ja mam właśnie naturalne włosy mysie xd i od 1 klasy gimnazjum farbuje czyli już z 6 lat ;) Miałam już wszystkie kolory chyba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścięłam na krótko zostawiając dłuższą lewą stronę. Fajna asymetria powstała ^^ Jestem zbyt wstydliwa na wstawianie zdjęć ^^'
      Ja kiedyś zrobię taki kolor http://www.jpopasia.com/i1/celebrities/1/29704-bjoo-igyo.jpg *o*

      Usuń
    2. Też miałam tak ścięte, że jedna strona była dłuższa :D. Kolor fajny. Choć ja bym wolała nieco ciemniejszy. ;) Ale na razie przestaje w zabawę kolorami :( Chociaż na parę miesięcy, bo w wakacje to miałam na głowie chyba ze 4 kolory xd. Może po maturze coś się zrobi. ;)
      Zbyt wstydliwa na wstawianie zdjęć ? Oj tam :p

      Usuń
    3. już nigdy nie będę odpisywać z telefonu -.- nie opublikowała się moja odpowiedź
      Kocham takie jasne pastelowe, ale muszę się przełamać i zafarbować, a wcześniej rozjaśnić. A jakie miałaś kolorki? *o*
      tak cóż jak patrze na tych pięknych kpopowców to mi samoocena spada xDD

      Usuń
    4. Tylko uważaj z rozjaśnianiem, bo ja tak właśnie zniszczyłam włosy. :( A więc moja historia z farbowaniem zaczęła się w pierwszej klasie gimnazjum czyli jakieś 6 lat temu. :) Najpierw ze 2-3 razy farbowałam na brązowe, bo mój naturalny kolor to mysi ;/ nie wiadomo co to jest... Później przyszedł czas na czarny. Nie wyglądałam, źle, ale jak wiadomo to mocny kolor i trudno go zmyć no to po raz pierwszy użyłam rozjaśniacza, włosy się oczywiście zniszczył, ale nie aż tak strasznie bardzo ;) i wyszedł mi super kolor. Mój ukochany rudy :D Ten kolor miałam jakoś pół roku, potem znowu brązowe i potem następny ukochany kolor czerwone :D Czerwone włosy miałam chyba najdłużej, ale nie mogę sobie przypomnieć jak długo xd. No i potem coś mi strzeliło do głowy żeby wrócić do rudego. Rozjaśniłam i wyszło tak, że włosy z tyłu do tej pory są w najgorszym stanie i jak farbuje włosy raz na jakiś czas to ten tył najgorzej łapie farbę i są jaśniejsze od reszty. No i do tego musiałam je obciąć na krótko. :( No ale wracając do historii xd no to po tym rozjaśnieniu znowu rozjaśniałam, ale sposobem z internetu czyli żeby wymieszać rozjaśniacz z maską do włosy i szamponem to się tak nie powinny zniszczyć i to racja. :D Nie zniszczył mi się i miałam włosy prawie blond :) No i w lipcu poszłam do fryzjera żeby mi zrobiła śliczne czerwone włosy z powrotem, ale użyła jakiejś okropnej farby, która z każdym myciem schodziła jak nie wiem co i w końcu zrobiły mi się włosy różowe :/ nie chciałam takich no i do tego tył moich włosów co zawsze był jaśniejszy zrobił się biały... Wkurzyłam się i kupiłam farby z joanny, jakiś brąz i zafarbowałam. Do tej pory jak na razie farbuje tylko na brąz. Na razie mam dość przygód z kolorami xD.
      Ale się rozpisałam xD

      Usuń