wtorek, 19 sierpnia 2014

(nie)Idealni

Dzisiejszego posta postanowiłam poświęcić tematowi wagi w Kpopie.
Jak już wiecie, idole są katowani dietami, ćwiczeniami i innymi sposobami na to by schudnąć. Jednak nie tylko idole tak mają. Mnóstwo kobiet na całym świecie poddaje się podobnym "zabiegom" by zrzucić kilogramy. Tak więc co jest dziwnego w tym, że osoba publiczna stara się wyglądać idealnie? A no nic. Dziwnie się robi kiedy tak nie wygląda. A szczególnie należąc do kpopowego biznesu, gdzie wygląd to 98% do sukcesu.




Patrząc na zdjęcie powyżej dość szybko można stwierdzić, że wszystkie z dziewczyn mają idealne figury. Każdy ma też inny ideał figury i dla niektórych może rzeczywiście tak jest. Ja jednak nie uważam żeby każda z nich miała idealne ciało. Weźmy np taka Hyoyeon. Dziewczyna jest raczej niska, a jej nogi nie sięgają do nieba i wcale nie są chude (tak jak na zdjęciach z sesji). Ale czy to źle? Hyo jest moją ulubienicą w SNSD i nigdy nie powiedziałabym, że jest brzydka czy gruba jak twierdzą ludzie w internecie. Nie wygląda plastikowo i nie jest idealna co uważam, że jest miłą odskocznią od zdjęć którymi zalewają fanów wytwórnie, przedstawiając nam nieosiągalny ideał piękna podkręcony photshopem.
Tak przedstawia się ciało Hyo


Teraz porównajcie to ze zdjęciem u góry. Może to pierwsze jest lepsze ale drugie i trzecie są prawdziwe i pokazują jak wygląda dziewczyna i że nie potrzebuje nóg modelki by wyglądać dobrze.

Kolejną idolką o nieidealnych kształtach jest Luna. Jak pewnie wiecie, członkini f(x) prawdopodobnie była poddawana operacji na uda, ponieważ były one "zbyt umięśnione". Na zdjęciach z albumu tego nie widać ale na live czy jakiś uroczystościach rzeczywiście można było to zauważyć. Mimo to nie sadzę żeby był to dobry powód aby położyć ją na stole operacyjnym.

zdjęcie z albumu "Pinocchio"







Może i jej uda wyglądają na masywne ale jeśli już tak bardzo chcą to zasłonić to nie lepiej ją inaczej ubierać np. unikając odkrywania całych nóg? Tak jak tu



Pomijając już nogi Luny to kiedy poznałam f(x) pierwsze co mi się rzuciło w oczy to fakt, że Luna ma duży biust. Naprawdę duży w porównaniu z innymi idolkami, które go zazwyczaj prawie nie mają.

Teraz czas na Hyorin, która słynie z tego, że jest "gruba". Ma ona dość spore grono hejterów jej figury w internecie. Zastanawiam się czy hejtuje się każdą idolkę która ma kobiece kształty.


Równie nielubiana figurą jest ciało Ailee, które rzeczywiście nie jest idealne ale jakie ciało jest?


Jak widać Ailee ma duże uda ale to nie umniejsza jej urodzie jak dla mnie

Ma kobiece kształty szczególnie w tej sukni ^o^
Teraz już pójdę zespołami.
Dziewczyny z Kara nie dysponują "przerwą" między udami wbrew temu co można zobaczyć na zdjęciach z sesji.


Ale nie tylko z nogami idolki mają "problemy". Także brzuchy niektórych z nich nie są takie jakie  pokazują na zdjęcia z sesji/albumów/magazynów
Eunjung
Taeyeon
Uee
A tak całkiem szczerze. Nie sądzę żeby to ich brzuchy wymagały korekty, bardziej bym się przyczepiła do stroju. Lateks chyba nikomu nie sprzyja. Gdyby styliści tylko lekko podciągnęli owe ubrania ponad pępek to tłuszczyk, który ma chyba każda kobieta na podbrzuszu, by zniknął. Inny materiał niż lateks tez by pomógł. Tak jak tu


Przedstawiłam kilka idolek, które nie wyglądają tak jak na sesjach (ale niewiele z nich tak wygląda) ale na koniec postanowiłam pokazać Wam dziewczynę, której kształty (a raczej ich dramatyczny brak) podzieliły fanów kpopu na "za" i "przeciw". Mowa o Sooyoung






Nogi Soo są wyjątkowo chude i kwestią bardzo indywidualną jest to czy komuś się podobają czy nie. Osobiście uważam, że są ładne jednakże już trochę za chude. Nie mówię jednak, że cała Sooyoung jest za chuda. Jest bardzo szczupła ale nie wygląda źle. Jej twarz nie jest chuda i pociągła jak u większości oób bardzo szczupłych.

Kończąc tego posta chciałabym Wam pokazać moje ulubione figury w Kpopie ^^

HYUNA
Tak zdecydowanie moja faworytka pod tym względem (z reszta nie tylko tym XD). Uważam, że ma idealną figurę.



W czasie comebacku TroubleMaker z "Now" Kim bardzo schudła, potem jeszcze comeback 4minute i jej solowy. To na pewno ją kosztowało bardzo wiele wysiłku. Teraz jednak wydaje mi się, że trochę przytyła podczas promocji z "red". Mam nadzieję, że jest zdrowa ^^

CL
Dziewczyna ma pełne, kobiece kształty. Dość duże biodra i biust. Zauważyłam, że CL jest bardzo proporcjonalna. Ogólnie jej ciało jest piękne ^^







To tyle na dziś

Jakie Wy macie idolki, których ciała uważacie za piękne?

Trzy dziewczyny i trzy figury z zupełnie innych światów ^^
Pozdrawiam
Murillo

2 komentarze:

  1. Przerwa pomiędzy udami nie jest aż tak atrakcyjna jak dla mnie ^ ^ ale i tak kocham SNSD i Hyuna ♥

    POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie tą przerwę ale czasem już są za duże ^^ Hyuna jest piękna <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń